iar mi-e frig.


Mi-e friiiiig! Cred ca-s in jur de 19 grade in casa, ca stau cu tricou si pulover pe mine si totusi mi-au inghetat mainile.
Sunt intr-o pasa proasta fiindca suntem cu banii pe minus rau de tot. Avem vreo 500- pe card, vreo 260 la asigurare, plus ca vine acum chiria plus toate celelalte.
Ah, si masina in service, evident.

Ieri stateam si ne storceam creierii cum sa facem sa aducem masina in oras, ca ramasese pe la vreo 35 de km de casa. Mi-am adus aminte ca odata cu asigurarea am platit si o chestie, un fel de ADAC. I-am sunat si i-am intrebat daca imi pot aduce masina la service aici in oras. Au zis ca nu-i problema, si ca nu costa nimic.
Macar asta a fost o veste buna.

Altfel.. m-am certat cu masculul de dimineata pentru ca ma scoate din sarite si azi am fitilul scurt. De nervi am trantit cutiuta de mic-dejun a pumpkinei pe masa, si a sarit un colt din ea. Plm.
El s-a dus la dentist ca ieri seara si-a rupt un fildes intr-o chifla, dupa care se duce sa vada ce e cu masina. Evident ca n-a luat telefonul de Kabel, adica ala de pe care suna gratuit acasa, ca la urma urmelor de ce sa nu platim la Vodafone daca tot avem, nu?

Am topait ca un iepuras lovit de parkinson pe niste clipuri cu zumba, am ascultat un pic de salsa, si acum incerc sa ma adun si sa ma conving sa fac curat pe aici. Io si nenea cu bolovanul de pe munte..nu termin niciodata de facut curat aici. Never!

Hai liberare!

Lasă un răspuns

