reclama nikon


Mie-mi plac mai mult aparatele Nikon decat Canon, pentru ca acum un milion de ani pe vremea cand ex-huzbandul meu fotograf ma invata sa fac poze, mie ca incepatoare mi se parea mai dumb-friendly Nikonul. In fine, e doar o chestie de gust in zilele noastre, fiindca acum ambele au aparate pentru astia technologically challenged, asa cum sunt eu.
In fine, nu e important cat de lipsita de abilitati sunt eu, vroiam doar sa va arat o reclama care mie mi-a placut si pe care am gasit-o aici.

6 responses to “reclama nikon

  1. Fotza Fujifilm!…Fotza Fujifilm!
    :))

  2. Esti fan Fuji? :))

  3. La mine n-ar functiona reclama asta. Fiindca vreau sa iasa in poze doar ce vad eu, nu ce vede EL, domnu’ Nikon.
    Stiam io ce stiam cind am ales Olympus…

    • chitibusarule :))) cum adica sa te deranjeze ca pozezi si fantomele? le tragi in poza si i le trimiti lui Diaconescu.

Lasă un răspuns

