there’s always a song 2


Azi am dat iama prin filmele de pe net. Si dupa ce am refuzat sa vad cateva filme cu batai si cateva comedii care promiteau sa ma enerveze prin lipsa de umor de calitate, m-am oprit la „Mamma mia” cu Meryl Streep si Colin Firth, adica doi dintre actorii mei preferati.
Bine, in filmul asta  Colin Firth pana la final se declara gay, dar e ok si-asa. Oricum mi se pare ca Meryl eclipseaza pe toata lumea. Faza misto este ca o face discret, nici nu-ti dai seama ca din tot filmul nu ti-o amintesti decat pe ea.
Straluceste pur si simplu, din interior. Este absolut fantastica!

Este un film muzical, in care personajele se exprima cantand melodiile formatiei ABBA. Da, stiu ca suna cheezy, dar pe cuvant ca nu e un rahat de film. Mie de exemplu Moulin Rouge mi s-a parut o porcarie. Da, aveau decoruri si costume, ce sa zic..
In filmul asta chiar nu m-au deranjat momentele artistice, au venit atat de natural, si cuvintele se potriveau atat de bine cu actiunea, incat totul s-a transformat intr-un melanj senzational.

Ziceam eu ca intotdeauna exista un cantec care se potriveste perfect in orice moment?

later edit: mai proptesc doua filmulete, tot din Mamma mia:

4 responses to “there’s always a song 2

  1. E f f misto Mamma Mia.
    Tocmai am vazut un fil superb si vad ca e integral pe youtube: Children of a lesser god. Must see.

  2. De ce fatah sa ma dezintegrez?

Lasă un răspuns

