gata cu chilotii umezi!


Am uscator de rufeeeeee, tana na na naaa, tana na na naaa, tana nana nana naaaa! Azi am spalat vreo 4 masini, sarmele  de rufe erau deja pline de ieri de cand am spalat, insa tantanaaaa, am indesat in uscator si.. le-am uscat🙂
De-acuma nu mai stau cu chilotii uzi pe sarma 3 zile pana se usuca, asa ca-s fericita.

Am mai vazut eu uscatoare de rufe, nu eram chiar asa batuta in cap, dar asta n-are tub care se scoate afara, scamele le aduna intr-un filtru special, iar apa intr-un sertar.  Ah, si chestia care m-a dat pe spate: are bec inauntru :))))

Sunt bucuroasa ca am uscatooooor, fiindca e deja frig si hainele nu se mai uscau asa repede. Si mai ales pentru pitica am nevoie sa ii pot spala gecile groase la iarna, fiindca iese afara si poa’ sa fie zapada de un metru, tot gaseste ea o bucatica de pamant umed unde sa se tavaleasca.

Doc ne-a dat uscatorul pentru ca el si-a cumparat altul. E super-dulce Doc, desi are stilul ala nemtesc impaiat, iar eu de cate ori il vad glumesc asa cum glumesc eu de obicei. Uneori se prinde ca fac misto, alte ori nu, dar de fiecare data raspunde foarte solemn.

7 responses to “gata cu chilotii umezi!

  1. Bun băiat Doc asta şi-mi place şi cum l-ai caracterizat. Parcă citeam despre majoritatea cunoscuţilor mei de acelaşi neam.🙂

    • :)) i-am zis odata ca fi-mea voma ca-n exorcistul, si vazand ca se uita nedumerit la mine, i-am explicat: stiti, filmul de groaza.. exorcistul..
      la care el inseninat: ah, dar eu nu ma uit la filme de groaza, deci cum a vomat?

  2. Noi am dat de ceva similar aici la americani. MISTO treaba. N-as lua masina de spalat vase (irrelevant to me), dar uscator mi-as lua😀

    • da, masina de spalat vase mi se pare o fitza, pe bune. daca n-ai o familie de 15 persoane care se aduna in fiecare zi la masa, n-are rost, parerea mea.

  3. Sper ca Doc nu e frate cu Boc :))

  4. O, Doamne! Cand am citit titlul m-am gandit la…Rusine mie!😀
    Sa-ti traiasca uscatorul, sa vezi la iarna cat de bun e🙂

Lasă un răspuns

