pumpkina si foametea din Africa


Inhatat ploada, carut (ca la deal la intoarcere, de obicei ploada refuza sa mai mearga pe jos), umbrele- ca aici nu se stie cand incepe ploaia, si-am plecat la plimbare.

Am iesit din casa cu un sacou pe mine si-o bluza foarte subtire pe dedesubt. A fost bine asa, vreo 10 minute. Dupa aia am inceput sa ma scorojesc de caldura. In bluza mea extrem de subtire lesinam de cald. Dupa vreo jumatate de ora, dardaiam de frig cu sacoul pe mine.
M-am tarat la deal dupa ce am dus ploada sa se atarne de toate sforile de la locul de joaca. Evident ca a vrut in carut. Mi se pare normal ca stand pe banca si nefacand nimic, sa iti scrantesti mana din cot, dupa aia trebuind sa impingi 20 si ceva  de kile la deal.
Ma doare intre umeri, ma dor umerii, ma doare cotul, si m-am mai si certat cu pumpkina pentru ca statea in carut si freca adidasii de asfalt. Si-a mai stricat asa cateva perechi de incaltari, deci cunoastem. Am rugat-o sa nu mai faca asta, pentru ca pe urma ramane fara pantofi, si-o s-o trimit la gradinita in picioarele goale.
A ras foarte amuzata de idee. Eu, foarte moralista si incercand sa imprim copilului sentimente de empatie fata de durerile altora, ma apuc sa-i povestesc cum ca in Africa, copiii n-au pantofi si mai si mor de foame.
A fost de parca spuneam bancuri politice unui grup de mosi, asa a ras. Sa cada din carut, nu alta. Eu din ce in ce mai suparata: cum poti mah sa razi asa, cand iti spun ca sunt copii pe lumea asta care mor, MOR, intelegi, pentru ca mamicile lor nu au sa le dea o coaja de paine sa manance.
Ea, rade si mai tare.
Eu din ce in ce mai trista si furioasa in acelasi timp (de unde plm a iesit ploada asta asa, frate?) : bah, deci cum poti rade de nefericirea altuia? Ti se pare amuzant ca sunt copii la fel de mici ca tine care mor? Pe care nu-i mai vad mamicile lor niciodata, pentru ca se imbolnavesc si nu au bani de medicamente si de mancare?
Ea la fel de amuzata. Pana la urma n-am mai rezistat si i-am zis ca e un monstru egoist si rasfatat, si ca nu am ce sa mai discut cu ea pana nu vad ca ii pasa si de altcineva nu numai de ea.
M-a anuntat ca nu ma mai iubeste.
I-am aratat poze cu copii subnutriti. Inca mai zambea.
I-am zis ca nu ii mai pun desene. A inceput sa planga cu lacrimi de crocodil si sa ma bombane.
Acum mi-a zis ca e foarte suparata pe mine.

4 responses to “pumpkina si foametea din Africa

  1. cati ani ziceai ca ai?( ca de copila-sa va traiasca- am inteles ca face vreo 4)🙂🙂

    • da mah, stiu ca-s exagerata. dar ma deranjeaza sa vad ca-i lipsita de orice urma de empatie fata de copiii aia. sunt nebuna, plm. PMS, nah!
      mi-am petrecut atatia ani din viata zbatandu-ma pentru ca unor copii necunoscuti sa le fie un pic de tot mai bine, incat atunci cand propria mea fiica rade de se tavaleste cand aude de copii infometati si bolnavi, simt ca-s dezamagita un pic.
      Plm. m-am chinuit sa o educ in asa fel incat sa ajunga un om bun cand va fi mare. eu n-am disecat pisici cand eram mica, si nici n-am ras vreodata de nefericirea altuia.
      altii pe care ii cunosc si care au facut si disectii for fun si au ras de nenorocirea altora, crede-ma ca nu-s niste oameni buni acum, odata ajunsi la maturitate.

      • chill out. Vroiam sa´ti zic ca´i doar o gradinitareasa. Copiii cind nu pricep ceva au reactii ciudate(pt. noi)
        Va pricepe mai tarziu ce i´ai spus tu acum.

        • sper. daca vad cumva vreo pisica intinsa pe masa din bucatarie, o sa stiu ca e naspa :))))
          si-asa imi cere pisica si caine la fiecare 3 propozitii :))

Lasă un răspuns

