when nothingness was just a word


As deschide un magazin cu cani inscriptionate. Sa-si inceapa oamenii ziua exact asa cum vor. Sa fie cate un warning sign pentru jumatatile lor :”PMS” sa scrie pe cana si atunci sotul sa stie ca trebuie sa cumpere ciocolata, nurofen, si sa se faca invizibil.
„I’m such a bitch today” si sotul sa stie ca a facut ceva care a adus iadul pe pamant, respectiv in bucataria familiei.
„Invisible” si lumea sa stie ca n-ai chef de nimeni si nimic.
„Hot stuff” si lumea sa stie ca in ziua aia esti humpabila.

Sau nu stiu. Poate niste semnulete pe care sa le scoti din buzunar si sa ti le lipesti pe frunte, cat e ziua de lunga: ” fuck off”, „love me now”, „wish you all die a horrible death” ( asta e pentru colegii incompetenti si sefii cretini), si toate lucrurile pe care ar trebui sa le intuiasca cineva cand se uita la noi, dar nu le intuieste iar noi ne enervam.

Cred ca astazi sunt mai transparenta ca de obicei, sau cel putin asa imi doresc sa fiu. Azi sunt bitchy pentru ca ma dor diverse componente, si mai ales in gat. Am iesit acum o ora si ceva, si am inghetat de tot pe bicla la coborare. Cand am ajuns in oras eram hipotermica, in pula mea. Mi-a luat juma’ de ora sa ma dezghet. La intoarcere imi atarna limba peste ghidon pentru ca azi-noapte n-am dormit bine si iar sunt zombi.
Tare as vrea sa am un semn mare, cat un bilboard, pe care sa scrie : nothingness is the new black.

Lasă un răspuns

