cuchiiiiiz


Azi aveam chef de  ceva dulce, asa ca m-am apucat sa fac reteta de cookies de aici. Le pusesem gand rau de cateva zile, dar uitam mereu sa cumpar unt de arahide. Astazi mi-am dat seama  ca am tot ce-mi trebuie, asa ca in clipa asta astept cea de-a doua transa de la cuptor😀

Am mancat vreo doua asa, fierbinti :))

Mie-mi place sa gatesc, chiar foarte mult, dar la dulciuri nu ma pricep deloc. Poate si fiindca mi s-a parut intotdeauna mai comod sa cumpar decat sa „trudesc” prin bucatarie ore in sir, dar reteta asta de cookies se face foarte foarte repede. Eu nu le-am lasat 25 de min ca s-ar fi ars de tot, dar cred ca asta depinde de cuptor iar amestecul ingredientelor dureaza max 3 min. Deci in max juma de ora am fost cu cookie-ul in bot, ceea ce va doresc si dumneavoastra.

Lasă un răspuns

