baba si mitraliera


Nasa fiica-mii este cu 2 ani mai mare ca mine. Si fi-sa incepe clasa a 9-a peste cateva zile.
A mea inca mai sta cu dejtele in gurita cand se uita la desene  si se scarpina in fund cu indexu’, iar a ei e clasa a9-a.

Ma simt batrana. Mult prea batrana ca sa am un copil atat de mic. Plm.

4 responses to “baba si mitraliera

  1. bai, inseamna ca´s norocos. Io socializez mai mult pe net tocmai ca sa fiu in fiecare seara acasa si sa´mi iau portia de giugiuleala. Si sincer, mi´e dor de cind era mica si pufoasa si vorbea peltic. 🙂

  2. A mea s-a fardat, si-a dat cu ruj, a pus mana pe mop si da prin casa. Ori e strabatuta de filinguri de gospodina, ori e pur si simplu ciudata =))
    Ah, si azi-dimineata a cusut.

  3. 🙂 🙂 a mea nici jucariile nu si le strange singura, ba nici nu se imbraca singura.

Lasă un răspuns

