vineri dimineata


Azi am inceput ziua oarecum ok.
Fiica-mea a fost de acord pana la urma sa ma lase sa-i pun ciorapi si pantaloni pe ea, asa ca n-a trebuit sa ma cert cu ea si sa o amenint ca o sa ii inghete bucile cand o iesi fara, si n-am schimbat-o decat de doua ori dupa ce a fost imbracata complet. O data bluza fiindca ii pusesem una alba, iar ea a lins o gogoasa cu ciocolata pana sa iasa din casa si guess what? Exact, ciocolata a fost toata pe guler. Pe urma blugii, fiindca eram chiauna cand am imbracat-o, si i-am pus pe aia de ieri. Aia cu care s-a tavalit prin toata curtea gradinitei, dar n-am observat decat cand am vrut sa o incalt.

Pe urma am inceput sa ma dau pe bloguri, si pana acum am vazut doua chestii misto:

una si a doua.

La prima mi s-a ridicat parul pe ceafa, atat de misto canta tanti, iar la a doua m-am prabusit de ras. Really. Dar chiar mai tari decat comentariile din post (alea elucubrate de radu), sunt comentariile ala pe bune, din josul paginii.

Am mancat si eu o gogoasa cu ciocolata, nu de alta dar nu pot sa mananc mai nimic. De marti incoace sunt la regim fiindca nebuna de madam dentist la care am fost, in 2 zile mi-a facut min. 50 de injectii in bot fiindca am mai zis: la mine nu prea au efect anesteziile. Stau acolo cuminte 20 de minute, dupa care incep sa ma cac pe mine de durere. E adevarat ca in astea 2 zile mi-a facut ceea ce in Ro astia nu mi-ar fi facut intr-un an, ca deh, plm, doar ii platesti de cate ori te duci acolo, nu? Bine ca a refacut ce futuse dobitocul de dentist la care am fost prima data aici.
Mi-a futut ala niste plombe in gura, de parca lucra la drumuri si poduri in Romania.
Asa ca acuma stau cu botul umflat si astept sa imi treaca. Macar azi vad ca pot vorbi, cine stie.. poate maine-poimaine pot sa si mananc. Oricum, abia astept momentul in care-mi voi putea infige dintii intr-o friptura maaare de porc.

One response to “vineri dimineata

  1. Oh my! și eu citesc Pitici Gratis, tipu’ e cam dus pe tăpșan, așa, dar mor de porcăriile pe care le zile, chiar mă crăcănez de râs. Când vrea să fie serios, tipul chiar le zice bune, cu ‘logică turată la maxim’ (așa e descrierea blogului tipului dus cu pluta care comenta despre indemnizația pentru copil, am murit de râs citindu-i gândurile ‘maxime’). HHAHAHA! (uitasem de asta)😀

Lasă un răspuns

