ca o biluta intr-o caldare


Am fost sa-mi iau vitaminele prenatale. Vitamine plus magneziu= 25 euro. Sa-mi fut una!

Nu ma pot gandi la altceva. Mi se-nvarte creierul in cerc.

1. cum plm de am ramas gravida???

2. cum plm de am ramas gravida???

3. fluffy things, fundulete grase, degetele cu gropite etc..

4. ce plm fac, cum ma descurc cu inca un plod?

5. cum plm de am ramas gravida???

6. fluffy things, zambete si gangurit de bebelus, miros de bebe

7. cum plm de am ramas gravida???

8. etc..

cred ca e destul de clar tiparul.

7 responses to “ca o biluta intr-o caldare

  1. 1. Ai stat des pe spate cu picioarele desfacute?
    2. Ai stat suflecata pin’ la briu, spalind rufele la riu?
    5. Un prezervativ folosit nu e „ca nou” daca-l intorci pe dos.
    7. E clar: ai un cuib de berze pe cosul casei.
    8. sigur nu-s gemeni?

    • bravo mah, pune si tu sare :))
      ce mi-ar placea sa te vad cum faci cand o veni si la tine ala „neplanuitu’ ” :))

  2. Visul meu te-a lasat gravida, fah. Practic, 10 % e si al meu.

    • deci tu sa-ti bagi un dejt in cur si sa faci ca trenul. sa te fut, nah! ca numai tu si cobele celelalte sunteti de vina.

  3. Eu n-am cobit! Ti-am povestit, tu ai zis aoleu, nu stiu ce, eu am zis ca esti nebuna total, remember?

    • adica ce, desi ai visat TU, eu mi-am cobit singura atunci cand am zis ca ma agat singura cu trompele de lustra inainte sa se intample asa ceva?
      :))

Lasă un răspuns

