Bleah


In mod uimitor, desi femeile raman gravide de cand lumea si pamantul, inca nu s-a inventat remediul pentru greturi. Da, exista niste pastile, dar alea nu-s facute special pentru organismul dat peste cap al unei femei gravide. Eu de la pastile vomam si mai abitir.

Ceaiuri speciale, combinatii de plante- nexam. Pe cercetatorii masculi ii doare in pula ca femeile se chinuie cu furtuni hormonale care le dau totul peste cap si le fac sa borasca exact cand le e lumea mai draga.
Femelele-cercetatori probabil ca  sunt atat de departe de notiunea de femeie, incat de cele mai multe ori uita ca de fapt nu au penis. Sau sunt atat de stresate de faptul ca in sfarsit au fost primite la groapa cu nisip a baietilor, ca in niciun caz nu vor sa le atraga atentia cu subiecte d-astea legate de probleme feminine.

Parerea mea si a personalitatilor mele multiple (care toate zac verzi la fata in momentul asta) este ca asa nu se mai poate. Plm. S-au descoperit atatea, chiar nu-s in stare sa descopere un leac pt greturi?

Sunt pissed off. Ma duc sa-mi pun niste ceai care de fapt e pentru stari nervoase si pentru dureri de burta. Plm. Stare nervoasa n-aveam inainte sa vina masculul cu ceaiul asta de la farmacie, si cu explicatia ca nu se egzista ceva special pentru starea de gravida boracioasa.. L-am trimis sa-mi caute bratari d-alea pentru rau de mare, poate ma ajuta vreun pic.

10 responses to “Bleah

  1. haha sarmanu´! mi´l imaginez cu palma la frunte si privirea catre orizontu´disperarii. De masculu´ti vorbesc, draga.
    Bai da´cu bilute d´alea homeopatice n´ai incercat? Sau mai bine asculta niste placebo.

    • n-am incercat cu bilute d-alea. n-am fost eu la farmacie, ca nu ma pot departa la mai mult de 5 m de WC. Oricum s-a intors masculul intre timp cu bratari d-alea pt rau de mare.
      astept sa vad daca functioneaza sau nu.

  2. auzi ce zic astia, cica esti tulburata la pisic🙂
    da´concret incearca niste globuli „nux vomica” poate cine stie ajuta( sa´i dai vinatorului date concrete: buah, te duci la marmacie si´mi aduci asta!de preferinta fara mina farmacistei atirnind de flacon)

    • cum mah tulburata la pisic? pisicul meu e tulburat dintotdeauna, nu de-acuma, si nu mi-a dat pana acum stari de voma :))
      o sa il trimit din nou. abia a venit cu bratarile alea pe care a dat 15 euro, si care-s niste bucati de ciorap cu cate o juma’ de bila de plastic pe interior. sa-mi bag ceva in preturile lor.

  3. Buei, da’ cit ai fi vrut sa fie bratarile alea care-s de fapt un certificat de fraier?
    Io dac-as vinde asa ceva, as cere 100. Si-as zice in reclama: „Nu orice prost poarta asa ceva!”

  4. Felicitari pentru frumosul „accident”. Nu stiu ce sa iti recomand, ca nu mi-s specializata, partea buna e ca va trece pana la urma🙂

    • multumesc pentru urari🙂
      astept si eu cu nerabdare sa-mi treaca, doar ca atunci cand imi va trece, o sa fiu deja cat un zeppelin, deci ma voi misca tot cu incetinitorul, ca acuma :))

Lasă un răspuns

