Peggy Lee si saratele


In general traiam cu senzatia ca pentru anumite tipuri de muzica, iti trebuie un anumit tip de ambient. De exemplu eu jazzul il asociam mereu cu baruri in semi-intuneric, un pahar de gin si neaparat fum de tigara. Blues-ul la fel, doar ca insotit de un brandy bun si neaparat tigari aromate.

Acum vad ca de fapt muzica buna merge cu orice, chiar si cu saratele si ceai de plante la micul-dejun. Am un CD nou cu Pegggy Lee si vocea ei calda ma gadila pe sira spinarii.

Sunt recunoscatoare pentru muzica buna, pentru plante si flori si saratele, si tot! 🙂

Cautand un clip cu Peggy Lee pe youtube, am dat peste asta:

priceless, I love it!

2 responses to “Peggy Lee si saratele

  1. Sa nu zici ca biluta de plastic in felie de ciorap a avut efect!!!
    Peggy Lee… Fever…

    • ba da, culmea este ca da! a avut efect.
      imi este in continuare rau, dar nu asa cum imi este cand stau fara ele.

      Da, fever este una dintre cele mai misto bucati. De fapt toate imi plac, dar asta cu he’s a tramp m-a amuzat.

Lasă un răspuns

