it wazn’t me


Pentru ca in seara asta J mi-a lasat link cu evolutia rank-ului blomamaind de pe zelist,  simt nevoia sa explic.

Pe cuvant ca n-am facut nimic, Ostape, ma jur! Am scris aberatiile mele obisnuite, nici mai multe nici mai putine ca de obicei. N-am scris despre fantoma Madalinei, nici despre casa lui Pandele, n-am scris despre nimic interesant. Nici macar n-am postat filmuletul ala la care am ras incontinuu, pana am vomat, ala cu doi scotieni intr-un lift cu comanda vocala. Desi l-am vazut inainte sa inceapa sa impanzeasca netul.

Deci te rog io, nu-mi face voodoo, ca-s mica, slaba si ochelarista. Ah, si gravida pe deasupra!
Iti zic io, de vina e numai Dojo, ca ea e buna la suflet si ma mai baga din cand in cand in listele ei cu bloguri citibile. Si pe cuvant ca nu i-am trimis bere cu dehashelu’, ca din cate am citit eu despre ea, nu prea consuma iar eu nu fac bani din publicitate, deci oricum nu-mi permit.

Oricum, multumesc pe aceasta cale tuturor celor care sunt interesati de blogul meu, si tin sa-i anunt ca din pacate probabil ca perioada mea boracioasa si anti-sociala va mai dura cel putin o luna de-acum inainte.
Deci daca vreti chestii fun, o sa va fwd stirile ProTV pe care le primesc eu pe mail sau.. habar n-am. Asteptati si voi sa mi se intample chestii amuzante.

2 responses to “it wazn’t me

  1. hehehe. io ti-am zis cu gura aurita ca o sa ajungi mult mai sus, atunci, nu asa demult. bravo, bai si sa stii ca iti meriti locul ba chiar unu mai sus!

Lasă un răspuns

