nimic interesant


N-am mai scris nimic, fiindca n-am chef de nimic si nici nu se intampla mare lucru in afara de faptul ca mi-e rau.

Am petrecut cateva zile in spital fiindca eram deshidratata in ultimul hal. Acum sunt acasa si ma chinui ingrozitor sa beau apa sau ceai fara sa vomit, ca sa nu ajung din nou in spital.
Am spus la un moment dat prin primavara, ca spitalele aici sunt super-dotate iar personalul este excelent. Ei bine, spitalul de copii asa a fost, insa spitalul de aici din oras.. in fine.

Surorile vorbeau foarte tare pe holuri, iar in camera cu mine a stat o pustoaica de 18 ani care nu prea avea habar ce-i aia bun simt.

Pe langa faptul ca s-a pisat incontinuu toata noaptea, in fiecare noapte, faza e ca se umfla cu ceai indulcit. Pe care-l amesteca cu lingurita. Zdravan. Dupa care-si trantea cana cu tot cu lingurita aia zdranganitoare, pe noptiera de metal. M-am abtinut din greu sa nu gandesc urat despre ea, dar plm.. daca ti-e sete, cum plm bei ceai dulce, ca sa te scoli dupa 5 minute sa bei din nou, dupa care sa te pisi? Si asa facea toata noaptea.

Si in plus, fiindca trebuia sa faca tratament din enspe in enspe ore, veneau surorile si noaptea. Iar ea nu stia sa vorbeasca in soapta, ca plm.. ce conta ca eu incercam sa dorm?

Asa ca a fost un cosmar spitalizarea asta. Desi ar fi trebuit sa raman pana mi se stabiliza starea, i-am spus madamei doctor ca daca  nu ma trimite acasa, sa pot dormi, o iau razna. Pana la urma au inteles, mai ales ca au pompat in mine cateva sacose de lichide si de vitamine.

Altfel.. nimic nou, nimic interesant.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

