chestii


Ziceam ca put rusii? Hmmm.. ieri m-am dus la curs.

M-am trezit de dimineata, am convins ploada sa se imbrace cat am stat eu un pic cu capul in wc, pe urma s-a dus ea sa faca pipi si eu sa ma imbrac, am mai dat o tura pe la wc inainte sa plec, si iata-ma la mirobolantul curs de limba germana.

Era 8 dimineata si in sala mirosea placut a cafea. In stanga mea statea o rusoaica roscata si grasa. Nu stiu cati ani are, banuiesc ca e batrana, desi ar putea avea undeva intre 26 si 55 de ani, iar in dreapta masculul cu falci umflate aka barbata-meu.

Profesoara e sleampata, are resturi de oja rosie pe unghiile murdare, si lasa impresia ca habar n-are despre ce vorbeste. Se contrazice singura odata la 3 minute, iar noi ne uitam unul la altul si pe urma tamp in manuale. Profesoara e romanca. Mi-e jena ca-i romanca, as fi preferat sa fie o pitipoanca data cu sclipici si cu strassuri in buric, dar asa sleampata si murdara, imi provoaca sila amestecata cu mila si cu niste nervi de zile mari. Cum plm vin la curs de germana sa ma invete nemteste una care nici ea nu pare sa stie foarte bine gramatica, si mai si pronunta cu „sh” asa cum fac astia la tara.

In pauza de la ora 9 jumate deja abia mai reusesam sa respir. Se dusese aroma de cafea, ramasese aroma de rus, asa ca nu stiam cum sa ies mai repede din sala.  M-am dus si m-am scuzat, le-am explicat ca nu-s decat o gravida boracioasa si patetica, si ca vreau acasa. Mi-au zis sa aduc scutire medicala!
Se pare ca regula e asa: 3 zile te poti scuza la telefon sau in scris, fara sa dai explicatii prea multe. Insa dupa 3 zile, trebuie sa vii cu scutire de la medic.
Am incercat sa le explic, ca probabil ca medicul n-o sa-mi dea scutire pentru ca mi-e mie greata, dar n-au vrut sa inteleaga.

Asa ca azi m-am tarat la medic, sa obtin hartia.

La doctor a fost fun, pentru ca astia au enspe mii de pacienti, asa ca eu m-am apucat sa ii explic omului ca mi-e rau, ca borasc necontrolat si ca am ajuns in spital fiindca n-am putut manca si bea nimic timp de aproape o saptamana la un moment dat. Omul parea vizibil ingrijorat. Se uita la buzele mele albastrii, in ochii mei tulburi si incercanati, si incerca sa-si dea seama ce am.
Intr-un moment de geniu, ii spun ca am incercat si pastilele contra vomei, si picaturi, si bratari cu preso-punctura si pe mama am incercat-o, numai sa nu imi mai fie rau, dar n-a mers.
Doctorul ma privea din ce in ce mai ingrijorat. Imi rascoleste file-ul din calculator, se mai uita odata la mine, si-i zic: si la prima sarcina tot asa rau mi-a fost.
La care el zambind cu gura pana la urechi: aaaaaaah, deci sunteti gravida! Gata, totul era clar, nu sufeream de cine stie ce maladie exotica, ci mi-era doar rau. Un rau banal de sarcina. Ii spun ca ma doare capul si in gat. Da sa se uite in gatul meu, dau sa vomit pe el dar ajung cu succes la baie.
Ma intorc in cabinet, asta disparuse. Revine dupa cateva minute si ma anunta ca or sa-mi faca o perfuzie mica, niste b12 si acid folic dupa care sa plec in pizda mamii acasa, si sa stau in pat.
Mi-a dat scutirea pe 2 saptamani, mi-a dat trimiterea catre ginecolog ca sa ma duc maine la control si mi-a dat reteta sa-mi cumpar vitamine si acid folic, sa vin sa mi le bage ei in vena cand mi-e rau.

A disparut iarasi subit, iar eu am ramas necontrolata in gat si cu durerea de cap, dar cu 250 de ml de ceva substanta roz, in vena.

Vestea buna este  ca nu mai tre’ sa ma duc la curs. O sa se duca masculul si-o sa invat dupa manual si dupa notitele lui. Cel putin deocamdata.

2 responses to “chestii

  1. M-ai facut sa banuiesc ca medicu’ ala disparea cite doua minute ca sa-si bage si lui ceva in vena… Roz! Nu ceva roz in vena lui, ca tie, ci ceva in vena lui ca sa vada viata-n roz…
    De la atita borit, nu risti sa faci avort spontan?
    P.S. Ti-era frica sa nu te ingrasi….

    • Medicul ala e foarte ocupat, iar eu nu-s decat o romanca la urma urmelor.
      Iar cu boratul..daca plodul se tine bine, nu se intampla nimic. Cu pumpkina am avut probleme, ca aia dadea sa iasa una-doua, dar asta vad ca sta cuminte.
      Si na, ca nu m-am ingrasat, am slabit 5 kile. Daca n-ar fi umbra de burta, as arata chiar senzational. Asa incep sa arat din ce in ce mai mult ca un somalez mic.

Lasă un răspuns

