vis


Locuiam cu ai mei, intr-o casa pe care nu o cunosc. La un moment dat, unul dintre rafturile bibliotecii a luat foc. Era tocmai raftul cu autori rusi in visul meu, desi in realitate, in biblioteca parintilor ala ar fi fost raftul cu Shakespeare si Balzac. Don’t ask, asa le-am asezat eu mereu in raft pe vremea cand locuiam cu parintii.

Deci a luat foc biblioteca. Mama m-a trimis sa ma culc in camera mea, pana vin pompierii. M-am trezit singura dupa putin timp si-am vazut ca biblioteca inca ardea. Am inceput sa torn apa si s-a stins. Una dintre carti era arsa mai rau, cred ca era Gogol dar nu-s sigura.

Bunica-mea care e moarta de vreo 10 ani, tot incerca sa se imbrace frumos ca sa plece undeva, dar transpira ingrozitor. Avea o jacheta neagra matasoasa, foarte frumoasa si o bluza violet prea groasa pe dedesubt. Nu se indura sa isi dea jos jacheta.

In timp ce bunica-mea incerca sa se asorteze, am primit un mesaj de la un fost iubit. Incerca sa imi spuna ceva, sa ne intalnim undeva si sa fugim in lume impreuna. Ma amuzam pentru ca ultima data cand m-a cautat el incercand sa ia legatura cu mine, eram gravida cu pumpkina.
N-am inteles foarte bine unde a zis ca ma asteapta, era un mesaj lasat pe telefon, si mai era si incomplet. Se intrerupsese brusc.

J venise si ea acasa la mine, si a ramas acolo cand eu am plecat sa ma intalnesc cu fostul.

Pe drum m-am intalnit cu un autocar/acvariu. Copiii aveau butelii de oxigen in spate, si masti pe fata. Se uitau pe geam la speciile care defilau pe langa autobuz.

La un moment dat, m-am intalnit cu doi tipi. Unul mai mic de statura si brunet, celalalt exact cum imi plac mie gorgeousii: inalt, osos, frumos. Amandoi erau foarte inteligenti si foarte amuzanti, am ras incontinuu cu ei desi acum treaza fiind nu-mi mai aduc aminte deloc de ce radeam.

Am mers cu ei foarte mult pe jos. La un moment dat mi-am dat seama ca nu m-am dus la intalnirea cu fostul, ca era deja noapte si ca plecasem de acasa fara telefon, deci mama s-ar putea sa fi fost ingrijorata. Le-am spus ca trebuie sa plec, dar n-aveam bani de taxi. Filmul s-a rupt brusc, m-am trezit direct a doua zi, intr-0 sala de clasa.

J era cu mine in banca, tipii in fata mea. A venit o profesoara de geometrie si-a anuntat ca dam test. Si nu numai ca era geometrie, dar mai era si in germana. Eu imi blestemam zilele incercand sa descifrez enuntul problemei de pe tabla, in timp ce profesoara se plimba printre banci purtand un sortulet dantelat si impartind felii dintr-un tort cu ciocolata.

Ma bucur ca m-am trezit inainte sa apuc sa vad ca am picat testul, dar ma oftic ca n-am apucat sa gust si eu din tort.

Asta este unul dintre visele pe care le-am tinut minte cel mai bine lately, fiindca m-am trezit usurel si-am putut sa-mi aduc aminte o mare parte din vis. Oricum, m-am trezit bine-dispusa dupa cat am ras azi-noapte

🙂

5 responses to “vis

  1. Dac-ai scrie scenarii, n-ar mai trebui sa inveti germana…

  2. taci fatah ca eu stiu geometrie, hai ca-l luam sigur…

  3. Data viitoare cand visezi sa stii ca nu sunt relaxata degeaba😀

Lasă un răspuns

