angelina, angelina..


Foarte putini stiu ca sunt fan ingerasi. De toate felurile, de toate culorile, ca-s imprimati pe hartie, pe cutii sau sunt ingerasi de ipsos, mie-mi plac.
Sigur ca un psiholog ar scoate de-aici o gramada de material in legatura cu afectiunile mele psiho-emotionale, dar ce conteaza?
Probabil ca in cel mai bun si mai fericit caz, cititorii blogului ma vor califica drept naiva, dar n-am ce sa fac, imi plac, mi-au placut dintotdeauna. Probabil ca printre milioanele de persoane cool care freaca internetul, o sa fie macar una interesata de link-ul asta, unde se gasesc tot felul de chestii legate de ingeri.

Acuma.. nah, chiar pe prima pagina se lafaie anuntul despre saptamana arhanghlilor, initiativa pe care o sprijin, dupa cum se vede. Dar are ceva daca mie-mi place si Halloweenu’? Un pic macar, am voie? Huh?

Lasă un răspuns

