doar atat


Urasc vitaminele prenatale! Daca n-as sti ca ii folosesc puradelului, n-as mai lua ever ever vreo vitamina. Sunt  mari si cand le inghit imi stau in gat, dupa care fac tot posibilul sa iasa. Si chiar daca le ingrop intr-un strat de mancare, curvele naibii isi gasesc drumul cel mai scurt spre iesire taman prin esofagul meu. Every fucking time.

 

6 responses to “doar atat

  1. Nashpa treaba cu vitaminele. Las’ ca la al 4-lea te obisnuiesti 😉 :)))

    • bah, si chiar imi placea de tine. huoooo!!!
      sa revii cu scuze in dinti si sa te juri ca nu mai faci referiri la cifre mai mari de 2 la mine pe blog!

  2. :))))))))) eh, aparentele inseala 😉 in realitate sunt o fiinta bicisnica si ranchiunoasa 😛 da’ hai sa-ti fac „catarul” (Zavoranco, vezi ca te citez!) si sa-ti promit ca ma voi rezuma la cifra 2 (ori 2) >:))))

  3. bate-n lemn! :p imi ligaturez trompele, asta asa, ca sa fiu sigura! 😉 ca barbatu-miu are niste spermatozoizi ticalosi si incapatanati si mi-e frica sa nu cumva sa il produc vreodata pe-al doilea cu toate contraceptivele din lume cu tot! 😛

    • asa am zis si eu, ca mi le leg cu atza dentara, ca le atarn de lustra, ca le dau de pomana.. degeaba. cand e sa fie, este orice ai face.

Lasă un răspuns

