libera


[ca o paranteza: da, in mod special am pus  un clip in care se vede cat de batrani sunt de fapt🙂 fiindca asa-s si eu. o babaciune]

Ce vroiam sa zic inainte sa imi cante refrenul asta in cap, era ca acum vreo 10 ani ii spuneam cu emfaza unui prieten ca libertatea este o stare de spirit, mai presus de coordonatele spatiale.

Azi-dimineata pe la 4 jumate, cand m-a trezit pumpkina, am inceput sa ma gandesc la situatia mea, si mi-a venit un pic rau. Adica nu era destul de complicat ca aveam de gat un copil care depinde de mine, acum o sa mai vina unul. Si nu-s deloc independenta si libera cu pleata in vant, asa cum am fost toata viata pana sa apara puradelul nr 1, fiindca eu nu stiu sa cresc copii fara sa-mi manance tatal lor ficatii.

Daca pana acum mai era o sansa sa imi gasesc un job care sa imi permita sa-mi cresc copilul de una singura, acuma cu 2 o sa fie fascinant de-a dreptul. Si pe cuvant ca nu-s nebuna, stiu ca nu ma bate si ca nu vine beat pula acasa, nici n-ar avea tupeu sa faca asta fiindca stie ca i-as sparge capul insstant. Dar sunt moduri diferite in care poti chinui un om, nu doar pocnindu-l sau pisandu-te in dulap.

Libertatea mea este de cativa ani doar o stare de spirit, si se pare ca o sa mai fie o bucata de timp. Poate cine stie, am noroc si viata mea va cunoaste o intorsatura pe care am asteptat-o dintotdeauna, spre bine adica. Adica sa am bani si timp.  Trebuie sa precizez, ca pe urma cine stie ce se mai intampla, ma trezesc cu tzatzele lu Pamela sau am brusc 1,75 si nu-mi mai vin pantalonii de bortoasa pe care abia mi i-am cumparat.

Apropo de timp si bani: la un moment dat, exasperata de vesnica intrebare „unde va vedeti peste 5 ani”, am spus la momentul respectiv ca-mi doresc sa am si timp, nu numai bani. Ca sper sa ating cele mai inalte culmi ale profesionalismului, astfel  incat sa-mi permit sa-mi cumpar timp.
Sa mai precizez ca nu m-au angajat? Cine vrea un angajat care viseaza sa aiba timp??

Acum visez la o vacanta cu pitica si puradelul nr 2, candva pe vara viitoare. Trebuie sa ma gandesc ca voi avea bani sa plec cu ei la mare undeva, asta in caz ca nu incepe mai devreme apocalipsa programata pentru 2012 :)))
Nu ma sperie pe mine o amarata de apocalipsa, si nici nu mi-e teama sa calatoresc cu copii mici. Pe pumpkina am carat-o la munte si la mare, de una singura, si in drum spre mare mi s-a mai si futut masina. Dar a fost fun.
Noi doua pe plaja de dimineata pana seara, cu umbrela, piscinuta, biberoane cu lapte si borcanele cu mancare de bebelusi.  Si-acum cand mi-o aduc aminte cum dormea asa, grasuta si rozalie sub umbrela care arunca nuante de galben piersiciu pe obrajorii ei bronzati, simt ca mi se topeste inima.

Asa ca planuiesc marea evadare, trecerea de la starea de spirit in care ma gandesc eu in capul meu ca-s libera si independenta mai ceva ca o republica populara, la starea in care sa fiu de-adevaratelea libera sa car dupa mine doi puradei mici si pufosi, undeva pe malul unei mari calde si albastre.

Au mer, birjar, au mer!

3 responses to “libera

  1. Libertate??? Unde, Unde? vreau si io doua kile!😉 Sa ma anunti cand dai si de niscai timp. Duc si eu o lipsa acuta😀

    • eu mai nou de cand stau cu cracutele in sus in varful patului, am timp. n-am ce face cu el, dar acuma n-o sa ma plang din atata lucru. maine-poimaine aterizeaza puradelul nr 2 si n-o sa mai am timp nici sa fac pipi.

  2. te compatimesc😛
    P.S. auzi, da’ daca tot stai cu cracutele-n sus, fa-o si tu-n scop nobil si combina utilul cu placutul😉

Lasă un răspuns

