viva la revolucion?


E bun blogul asta. Chiar daca nu este instrumentul vindecarii mele (care intre noi fie vorba, cred ca-i inca foarte departe), macar ma ajuta sa observ un pic mai obiectiv stadiile prin care trec. Pura curiozitate, nu de alta.

In perioada asta in care prezentul este atat de maroniu, imi dau seama ca alunec mereu intr-un viitor ipotetic sau intr-un trecut atat de indepartat, incat evenimentele incep sa se vada un pic incetosate.
Seara asta de exemplu, se pare ca-i dedicata trecutului fiindca oricat incerc eu sa visez la mari albastre, imi tot rasar in minte diverse momente.  Nu au fost neaparat momente definitorii in existenta mea, insa cumva s-au fixat acolo in memorie, in detrimentul chestiilor gen chimie anorganica sau geometrie in spatiu.
Simt nevoia sa le notez, chiar daca n-au nicio importanta. Poate ca mi le amintesc doar fiindca eram atat de tanara.

……………………….

Le-am notat. Apoi le-am sters, pentru ca sunt atat de frumoase si atat de dureroase amintirile astea, incat nu le pot expune aici si acum. E ca atunci cand arheologii nu deschid o cutie decat in conditii speciale de umiditate sau temperatura.

Spun doar ca mi-e dor sa fiu iubita si mi-e si mai dor sa iubesc. Mi-e dor si sa scriu in coduri doar de mine intelese, dar nu stiu daca mai pot. Am devenit prea explicita, prea transparenta, ar trebui sa inalt un zid-doua, sa ridic o baricada si de-acolo sa arunc cu molotoave. Sau mai degraba, la cat de sfarsita sunt, sa soptesc conspirativ celor care trec pe langa mine: viva la revolucion!

Lasă un răspuns

