la vie en rose


Este cacator de frig, orhideele imi lesina in geam si habar n-am care e problema lor. Poate nu le prieste ca-i prea frig?
Am in permanenta picioarele inghetate, e clar, pentru urmatoarele 6 luni, capul sub patura!

Am  vazut ca azi urmeaza sa difuzeze aia pe ProCinema, La vie en rose. Aseara n-am mai avut rabdare, mai ales ca Edith este una dintre marile mele iubiri, si-am cautat sa vad filmul.
Marion Cotillard face un rol senzational. Am inteles de ce machiajul a castigat un Oscar, plm, Marion pur si simplu se transforma in Edith. Atat de bine, incat cred ca cel putin jumatate de film mi-am petrecut-o plangand.
Da, poate e stupid, la urma urmelor nu-i un film gen The passion of the Christ, ca sa ma las impresionata asa tare. Insa desi i-am citit biografia si stiam la ce sa ma astept, a fost un pic prea mult pentru mine, asa ametita de vartejul asta de hormoni si de greturi cum sunt. Si nu, nici in cazul asta filmul nu intrece cartea, dar este altceva. Ceva ce merita vazut.

Oricum  o sa incerc sa-l revad mai tarziu. Poate cand o sa ma simt mai bine si n-o sa mai plang din orice, chiar daca-i un film de Oscar. Si  spre deosebire de bashina aia bleumarin, pelicula asta chiar a meritat premiul!

5 responses to “la vie en rose

  1. Superb film, dramatic destin. Îți mulțumesc din suflet pentru mesajul lăsat, înseamnă enorm🙂 Și abia aștept să se împlinească :)) Să auzim de bine și mulțumesc încă o dată!

  2. dap, filmul este excelent si marion a facut un rol foarte fain…eu a doua oara n-am mai fost apta sa mai vad filmul..
    iar daca iti place tanti, alt rol fain de-al ei – jeux d’enfants…

Lasă un răspuns

