filme si carti in ultimele 2 zile


Zilele astea am recitit Corigent la limba romana si mi s-a parut la fel de misto ca de fiecare data cand am citit-o,  Gifted Hands de Ben Carson, am vazut You again cu Jamie Lee Curtis (care mie-mi place foarte foarte tare) si RED cu Bruce Willis.

Trebuie sa spun ca mie mi se pare din ce in ce mai fuckable omul asta, si nu cred ca de vina sunt doar hormonii de sarcina. Nu stiu cum naiba face, ca are 103 ani si arata mai bine ca oricand, adica se vede ca a imbatranit, dar nu inteleg cum de mi se pare ca arata din ce in ce mai bine. Pe vremea cand l-am vazut in Die Hard nu mi s-a parut chiar asa senzational. Pe urma an dupa an, a inceput sa arate din ce in ce mai sexy.
Pseeeaaa, mi-am dat seama. Am inceput sa balesc dupa el in clipa in care s-a ras in cap! Am eu un fetish cu barbatii rasi in cap, mi se par ingrozitor, dar ingrozitor de sexy.

Destul despre hormonii mei tropaitori.

Cartea lui Ben Carson este scrisa foarte simplu, aproape ca o compunere scolara, insa nu cuvintele sunt ceea ce emotioneaza la cartea asta, ci sentimentul din spatele lor.
Am citit-o si m-am intrebat care este scopul MEU in viata. Hmm…

5 responses to “filme si carti in ultimele 2 zile

  1. Am inteles ca filmul „You Again!” e extraordinar de amuaant si abia astept sa-l vad si eu la cinema! Cred ca o sa fie o distractie pe cinste.

  2. Da! E evident ca depinde si de gusturi😀, dar cred ca filmul e foarte bun pentru ca nu numai mie mi-a lasat o impresie placuta si mi-a dat o stare de bine si dupa ceva timp dupa ce am vazut trailerul😀

  3. Apropo Blo, daca te intereseaza e si un concurs pe filmetari.com dedicat filmului, pentru RED e vreun concurs😀 ?

    • nu. nu ma intereseaza concursurile si in general ma enervez cand cineva intra la mine pe blog doar ca sa promoveze un produs.

Lasă un răspuns

