de motherhood


Ginecologii astia de pe aici sunt cam dusi. Asta e concluzia la care am ajuns dupa cateva vizite pe masa aia simpatica cu lampa deasupra.
Chiar m-a bufnit rasul cand m-am vazut in oglinda in curul gol si cu cizme de motociclista in picioare, ca doar nu era sa umblu in ciorapi prin cabinet.
Astazi m-am dus pentru ca trebuia sa-mi faca astia testele sa vad daca e ok puradelul nr 2. S-au chinuit o ora sa-i masoare ceafa, ma rog eu cred ca i-au masurat trunchiul cerebral din cate am vazut in poze, dar nestiind destula germana si ele nestiind destula engleza, n-am inteles exact ce plm vroiau de la el.
Puradelul evident ca seamana cu ma-sa, adica nu statea o secunda locului. Probabil ca-l deranja si ecograful, dar isi baga mainile in gura, se tragea de picioare, dadea din degetele si din picioruse, rasucea capul.. ce sa mai.. facea tot ce stia el sa faca. Numai sa nu stea locului. M-au pus alea sa ma plimb prin cabinet, sa imi zdrangan burta, doar-doar s-o intoarce in pozitia in care sa-l poata masura.
Pana la urma s-a intors, a stat o fractiune de secunda, l-au masurat cat de cat, cica ar fi ok.
Le-am intrebat pe madame daca imi arata si mutra puradelului in 4D, si mi-au zis ca nu, ca aparatul ala nu stie d-astea.
Dupa ce au terminat de impuns puradelul cu scannerul de la ecograf, m-au trimis intr-o debara sa-mi ia asistenta sanje. Iar. Am uitat sa zic ( dar povestesc dupa aia) ca aseara mi s-a mai luat o tura de sange pentru analize, dar la spital de data asta, asa ca aveam o vena – aia mai ochioasa- gata belita.
Ca o martira, ma uit la mutra pustoaicei care vroia sa-mi ia analiza, si-i ofer totusi bratul drept, ca acolo se vede foarte clar una dintre vene. Aia belita, evident.  (asta ca sa vedeti ca nu-s complet rusofoba, ca Natasa e rusoaica)
Natasa decide ca ia din mana stanga, fiindca a vazut ca ma durea dreapta. Si baga acul. Nu stiu exact unde l-a bagat, ca nu m-am uitat, dar cert este ca pe acolo nu iesea sange sau nu iesea destul. Se scuza, baga un plasture si fuge dupa doctorita.
Apare asta, eu acuma aveam asa: pe bratul drept o vena usor invinetita si cu punctul de intrare al acului inca rosu si putin inflamat, plus doua portiuni de cate 2 cmp fara par si oarecum fara piele (am uitat sa scot plasturele aseara asa ca l-am smuls dimineata). Bratul stang avea deja un plasture dupa incercarea ratata de mai devreme, asa ca s-a apucat sa ma penetreze tot in bratul drept, chiar langa una dintre portiunile alea jupuite.

A scos sanjele, a plecat, raman cu pustoaica. Scoate pustoaica o foaie de hartie si zice sa-i semnez si ei factura.
Io belesc un pic ochiul drept care era mai aproape de ea, si intreb angelic: ce factura? Pai factura pentru teste. 90 de euro, platibili cash, prin card sau prin banca.

Fute-m-as. Uitasem de bani. Mi-au zis candva, pe la inceputul sarcinii ca daca vreau sa fac triplul test trebuie sa platesc, cred ca am semnat si o hartie cum ca vreau, ca la astia asa e. Totul e pe hartie si totul e semnat.
Data trecuta cand am stabilit programarea de azi, nu mi-a adus nimeni aminte si de bani iar eu mai nou daca nu ma trage cineva de maneca sa-mi aminteasca, nici nu ma stresez cu chestii inutile.

Am cazut de acord ca platesc prin banca in urmatoarele 14 zile, si-amplecat cu ambele brate sangerand pe la incheieturi.

Odata ajunsa acasa, n-am apucat sa respir de 2 ori, ca a venit puradelul nr 1 de la gradinita si a inceput sa ma traga de plasturi sa vada ce e dedesubt.
Am mai cojit un strat de par si piele de pe fiecare mana,  pentru ca astia au leucoplast d-ala bun.

Pumpkina a privit cu sufletul la gura incercarile mele dureroase de a smulge infamul leucoplast, dupa care pe un ton dezamagit imi spune:  oooh, kein Blut…

M-am uitat la ea exact asa cum se poate uita o mama la copilul ei care se astepta sa vada siroaie de sange si acuma e dezamagit ca ma-sa nu-i exangvinata.

Da, si eu o iubesc.

 

 

4 responses to “de motherhood

  1. He he, las’ ca e fata mamii😀

    Nasol cu intepaturile alea, bine ca nu le-au trabuit chiar si mai multe incercari …

    • spre deosebire de romania unde imi spargeau venele ca la balamuc, aici nu mi s-a prea intamplat sa ma intepe astia aiurea.
      chiar nu glumesc, poate o sa fac un post despre experienta mea in spitalele din ro, dar e tare urata.

  2. 😀 Fii-mea (nr.1) icnea dimpreuna cu mine cand eram gravida cu nr. 2. Suparata mai era cand nu reuseam sa vomit:)))
    ______________
    …ce s-a scumpit triplul test:-)))

    • :)) da, si a mea una-doua are probleme cu greata. nu poate sa manance, nu poate sa-si stranga jucariile ca-i e greata :))

Lasă un răspuns

