glamour


Oh… magic times..

Pe vremea cand alergam de dimineata pana seara pe tocuri, in fusta, cu 3 telefoane dupa mine si geanta plina de pixuri si agende..
Cum stateam eu asa, intr-o zi pe peron la Victoriei, vorbeam cu J la telefon in timp ce jonglam cu geanta, o mapa si inca un telefon.
Eram tanara, frumoasa, aveam sub 50 de kile, fusta aia a mea de blugi  in care imi sta absolut senzational, imi venea perfect iar gleznele mele de gazela erau un pic bronzate, doar atat cat sa suscite interesul masculilor de pe peron. Era o zi frumoasa, purtam sandalele mele preferate (alea roase de jigodia ulterior decedata a socrilor), iar eu ma simteam bine.
Ei, si cum dadeam eu din maini incercand sa indes telefonul in geanta, tinand mapa cu cotul si telefonul la care vorbeam cu J undeva intre falca dreapta si umar, se petrece inevitabilul.
Imi cade telefonul exact intre sinele de metrou.

Panica. Fusta mea era foarte stramta si lunga pana la genunchi. Nu puteam face un pas mai mare de 20 cm in ea, d-apai sa sar intre sine sa-mi iau telefonul. Ma uit in stanga, ma uit in dreapta, masculii care pana atunci imi privisera libidinos gleznele, se faceau ca nu-s din cartierul ala.
Pana la urma un tip s-a indurat si-a sarit repede intre sine si mi-a recuperat telefonul.
Noroc ca la cateva zeci de secunde dupa, a venit metroul.
Am ajuns la intalnirea la care ma duceam, cu freza pleostita, cu cearcanele iesite cumva la suprafata de sub anticearcan, privind foarte antenta la pietricelele de pe drum ca sa evit sa ajung si plina de sange si julituri, si in general cu self esteemu undeva spre 0.

Eu de ce nu pot sa fiu glamuroasa, huh?

Glamuroasele gliseaza, nu pasesc, pe ele le bate vantul intotdeauna din fata ca sa le fluture pletele glantzuite, ele nu se impiedica niciodata pe strada, nu se intind cat sunt de lungi pe treptele de la metrou sau pe trotuar fiindca au pasit aiurea si  nu-si prind degetele in portiere, iar cand se dau jos dintr-o masina, nu li se vad niciodata chilotii.

 

6 responses to “glamour

  1. „iar cand se dau jos dintr-o masina, nu li se vad niciodata chilotii.”
    Cica barbatii traiesc 5 ani mai mult daca se uita prin decolteul muierilor. Daca-i vorba de chiloti, probabil timpul se dubleaza🙂

    • :)) poate de-aia se chinuie unele femele sa-si arate decolteul si chilotii cu orice ocazie, ca sa supravietuiasca masculii mai mult :))

  2. glamuroasele astea traiesc in tari unde gropile is semnalizate. nu ca in f**a de romania :))

    • lasa mah, ca glamouru n-are nimic de-a face cu faptul ca eu imi prind mereu degetele in cate o usa sau ca ma intindeam cat eram de lunga pe treptele de la metrou :))
      sau cu faptul ca de cate ori ies afara cu parul desfacut, vantul bate intotdeauna din spate :))))

  3. Like, lIke , like de 1000 de ori, femiee esti criminala, am ras cu lacrimi …

Lasă un răspuns

