mi-e foame!


Same old, same old..

Azi am adormit in timp ce la 20 cm de mine urla Barbie niste cantecele intr-un film care a durat vreo ora. Peste Barbie, canta fiica-mea.
As fi dormit in continuare si dupa film, dar a trebuit sa trimit pitica sa faca pipi si sa-i citesc si  din povestea cenusaresei.

Mi-e foame rau de tot. Nu pot manca mare lucru pentru ca orice altceva in afara de iaurt, lapte, paine prajita si cereale de porumb, imi provoaca arsuri.

Ieri am facut pe kamikazele si m-am bagat intr-un rest de sos de spaghete. Intentia mea a fost doar sa gust, ca mi-era ingrozitor de pofta, dar daca tot am gustat am zis ca macar sa mor fericita.
N-am mai fost la fel de fericita cateva ore mai tarziu. Si nici azi-dimineata, cand m-am trezit brusc pe la 5 jumate.

Dupa un plic de smecta si niste orez, mi-am mai revenit. Dar tot mi-e foame. RAU!

Macar daca as putea manca ceva, orice, in cantitate suficienta sa-mi astampar foamea, ar fi o chestie. Dar asa.. 3 felii de morcov fiert si o felie de paine prajita.. plm, io si anorexicele. Oricum in afara de burta, iar a inceput sa mi se vada mecanismul. Imi cam ies oasele prin piele.

Mi se rupe daca ma fac iar cat China,  macar sa pot manca si eu. Data trecuta cu fiica-mea am luat in greutate doar in ultimele 3 luni tot pt ca nu am putut manca. 5 kile in primele 2 si 15 in ultima.  Cool, nu-i asa? Si normal ca mi-a crapat pielea peste tot de aratam pe urma ca humpty-dumpty reparat cu chit  mov.

Eh, sunt doar frustrata fiindca mi-e foame. Bah, dar mi-e foame rau de tot!
Pseaaaaa, mi-am adus aminte ca tre sa mai fie un rest de orez fiert de azi-dimineata, pe undeva prin frigider.

Deci mananc! Me happy. Orez chior, cu cateva felii de morcov. Dar se numeste ca nu-i iaurt, ca sunt satula pana peste urechi de iaurt.

 

 

2 responses to “mi-e foame!

  1. dar daca amesteci niste branza de vaca proaspata cu un pic de verdeata si o pui pe painea prajita in strat subtire iti face rau? sau ceva chestii usurele? de gen tras morcoveii fierti doua clipe intr-o tigaie incinsa in care ai pus un strop de miere? macar faci mancarica nitel mai gustoasa..

    • nu pot mah nimic prajit, nici un fel de branza (iti dai seama ca le-am incercat pe toate)
      eu de felul meu sunt mare mancacioasa, si-mi place sa fac tot felu de combinatii prin bucatarie, dar acum crede-ma ca nu prea am ce cu ce sa combin, sa nu-mi faca rau.
      ieri am zis ca mor toata ziua pentru ca mi-a fost groaznic de pofta de salata. si-am mancat pana la urma, dar restul zilei a fost.. ihhh
      sper sa-mi treaca mai repede faza asta. daca mi-o trece.

Lasă un răspuns

