15 years ago


Am vazut ca zilele astea se desfasoara o campanie intensa de promovare a lui DJ Borosh. Melodia lui cu dozatorul a ajuns deja pe locul 1 in topul MTV, insa preferata mea ramane aia cu DJ Borosh te iubim. Din pacate singurul clip de pe youtube este de calitate foarte proasta, dar cum n-am altul pentru exemplificare, iata-l in toata splendoarea:

Pentru mine DJ Borosh va ramane pentru totdeauna indisolubil legat de amintirea lui C pentru ca peste tot se auzea numai DJ Borosh in perioada aia.
Pe vremea aceea aveam 2 joburi, facultate si obsesia cu cele 2 ture de parc, una dimineata si una seara.
Nu stiu cum, dar cumva reuseam mereu sa imi fac timp si sa gasesc energia sa ies cu el in oras, sa radem ca nebunii din orice tampenie, sa facem dragoste peste tot ca doi iepuri in calduri iar in diminetile de sambata sa stam cuminti in varful patului si sa facem concurs de rebus si integrame.
El avea facultatea, jobul care il tara pe toate coclaurile, pe maica-sa, sala, turele de parc cu mine si  duminicile in care juca fotbal cu baietii.

Amintirea este dulce-amara, fiindca in toamna urma sa ne casatorim, iar in vara ne-am despartit.
Eh, in fine.. am ramas pentru totdeauna cu un „mare what if?”, pentru ca de iubit l-am iubit si m-a iubit si el.  La cateva luni dupa ce ne-am despartit, s-a casatorit cu o colega de la serviciu, si in urmatorii 10 ani a fost din ce in ce mai nefericit.
Eu dupa despartirea de el am facut o gastrita urata pe sistem nervos, mi-am dat demisia de la unul dintre joburi,  m-am reimpacat cu ex-ul, si in toamna ne-am logodit iar un an mai tarziu, ne-am casatorit.  Am renuntat pana la urma si la jobul nr 2, pentru ca ex-ul prefera ca eu sa nu muncesc, sa-mi vad de scoala si de ceea ce-mi face placere, ca de castigat el castiga mai mult decat  de-ajuns.

Si uite-asa vietile noastre au luat trasee diferite. Si masculul meu este un barbat frumos, era si mai frumos pe vremea cand muschii de pe burta nu erau impachetati in bacon, dar C.. God..
C arata ca o sculptura de Michelangelo. Figura nu era cine stie ce, desi nu era deloc urat, insa in comparatie cu corpul….

In 2006 cand eram gravida cu pumpkina, ne-am revazut. Murise mama lui intre timp, si era mai mult decat trist. Desi noi nu am fost mult timp impreuna, am admirat-o enorm pe mama lui,  capabila sa creasca doi vlajgani de una singura, si sa mai faca si oameni din ei. Tineam foarte tare la ea, iar el stia asta.
El arata la fel ca in urma cu 11 ani. Acelasi corp superb se ghicea pe sub haine, doar colturile ochilor erau un pic ridate.
Unul dintre oamenii cei mai frumosi pe care i-am cunoscut vreodata. Si nu era frumos doar pe dinafara, ci si pe dinauntru. Sper din suflet ca e fericit acum, ca are in sfarsit copilul pe care si l-a dorit atat de mult.

7 responses to “15 years ago

  1. De nenea asta am auzit zilele astea si m-am alaturat celor multi care-l voteaza =))

  2. daca ai auzit abia zilele astea, inseamna ca esti oribil, ingrozitor, inacceptabil de tanar
    :))

  3. Inacceptabil? Asta suna mai rau decat oribil si ingrozitor =)) Dar cand era musiu asta in voga, prin ’95 (2006-11 ani)?

  4. Daca nu m-ar fi cucerit clipul poate citeam si titlul insemnarii si nu mai puneam intrebarea. =))

    • bai, deci esti impardonabil de tanar, nimeni n-are dreptul sa fie asa tanar :))
      acum le inteleg pe babele alea nebune de prin troleibuze.

  5. Ce fac babele nebune din trolebuze?

Lasă un răspuns

