gaina intergalactica care a nascut pui vii


Ieri incepand de pe la pranz, am tot asteptat cu nerabdare sa se faca ora 6 jumate, sa vad si eu ce a mai descoperit NASA.
Prietenul meu, bufnitoiul de serviciu, era ud tot, ii tremurau mainile pe tastatura, toata lumea din redactie era pe baricade asteptand revelatia, in capetele lor deja rulau titluri, isi faceau liste cu personajele pe care sa le intervieveze imediat dupa ce aparea obiectul extraordinar, ce sa mai.. vad cu ochii mintii ce s-a intamplat la el la job, inclusiv pe el fumand nervos si sunand-o pe nevasta-sa sa-i spuna sa aiba grija de fiul lor.

Intre timp, eu il tot luam peste picior, pentru ca asa sunt eu: n-am nimic sfant, nici macar descoperirile anuntate cu trambite de catre NASA nu ma misca. Am tot dat cu presupusul cu privire la „obiect”, dar concluzia mea logica pentru mine dar complet ilogica pentru bufnitoi, a fost ca e o tampenie, ca nu-i nimic extraordinar. In cel mai bun caz (desi 100%) improbabil, ar fi anuntat ca un OZN a fost vazut undeva pe langa Luna.
De ce improbabil? Pentru ca cerul o sa fie acoperit de OZN-uri,  parcarile, curtile si acoperisurile blocurilor vor fi pline de nave extraterestre inainte sa faca cineva vreun comunicat despre asta. Parerea mea.

Dar ca sa revin.
M-am luat cu diverse prin casa, asa ca evident ca am uitat de descoperirea sufletului. Pe la 7 jumate ora mea,  il intreb pe bufnitoi ce-a auzit despre „obiectul”. Bufnitoiul ma suna imediat si rabufneste nervos: tu stii ca NASA a disponibilizat in ultimul timp aproximativ 18.000 de oameni?
Eu imediat ce-am auzit cum incepe, am inceput sa rad. Aveau nevoie de fonduri, nu? intreb eu.
Da mah.. ce rahat,  nu ma asteptam la asta din partea lor! zice bufnitoiul.

Pe scurt, prietenul meu care lucreaza intr-o redactie de stiri  si este un analist politic foarte bun, n-a vazut ca era vorba de fapt despre gaina intergalactica care a nascut pui vii :))
De cel putin juma’ de an, NASA face declaratii d-astea bomba, in care anunta cu o saptamana inainte ca va urma o conferinta de presa in care vor fi dezvaluite noi descoperiri extraordinare. Eu nu-s pasionata deloc de stiri, si nici de pulitica, dar juma’ de creier functional tot mai am. De-aia mie mi-a fost oarecum clar ca e o vrajeala.

Urmeaza ca fbi, cia si alte organizatii, sa anunte cel putin o data pe luna, ca sunt pe urmele vreunui smecher si ca le mai trebuiesc doar cateva milioane de dolari ca sa incheie misiunea. Apropo, l-or fi gasit pe Bin Laden? Ca daca nu, poate il mai cauta un pic.

4 responses to “gaina intergalactica care a nascut pui vii

  1. Are stofa sa lucreze la Antene. :)) Nu stiam de disponibilizari, dar oricum daca era vreo mare descoperire, mai intai se foloseau americanii de ea la maximum, apoi fabricau un agent care sa fi vandut informatiile rusilor, asiaticilor si lumii arabe si abia apoi aparea informatia in presa. Am calitati de paranoic. :))

    • :))))) clar, iti dai seama ca mai intai se scurgeau niste informatii pe ici-pe-colo.
      cat despre stirile tv din ro.. peste tot e la fel, stai linistit.

  2. ba, si pe mine m-au dezaagit aia… am senzatia ca voiau sa souna altceva si inultima clipa au intors-o; i-or fi sunat de la Hollywwod, „stai ma sa facem un film doua, dupa aia dati pe goarna”…

    • nu e mah, pur si simplu asta fac de cateva luni, daca te uiti la comunicatele lor de presa.
      tot anunta cate ceva super-fantastic, ca sa iasa cate o bashina. au nevoie de fonduri, asta e clar, ca toate institutiile-mamut din US sunt cam pe duca. daca contribuabilu’ platea pana acuma cu bucurie sa mai vada o lansare de racheta, un microb de pe Marte, ceva, acuma lumea se uita mai des in frigider si mai putin la ce-a mai descoperit NASA

Lasă un răspuns

