auch


Weeeeeeee, primul carcel in copanul stang.. primul din lunga serie care va urma, sunt sigura.
si data trecuta am suferit ca un caine spasmotic din cauza carceilor.

 

2 responses to “auch

  1. Magneziu.. si mai era o chestie contra lor, dar iti spun cand imi amintesc. Stiu ca imi spusese sor’mea, si ea e o proaspata mamica de 4 luni.

    • sa-ti traiasca nepotul/nepoata🙂
      magneziul deranjeaza la stomac. si-asa mesele mele sunt compuse in principal din lapte si iaurt :)))
      don’t wanna go there!

Lasă un răspuns

