pufosenii


Stiu ca a crescut, dar cateodata pentru mine pumpkina are tot un an, ca pe vremea cand umbla dupa mine prin casa, cu un mers de vultur mic, chel, stirb si balos. Se catara pe mine ca o maimuta, si-si indrepta degetelele grasunace spre tot ce era mai interesant pe rafturile de sus ale bibliotecii: aia aia aia!

Alte dati are doar cateva luni si rade la mine in salopeta ei roz pufoasa, ireal de frumoasa, grasuta si plina de cute si gropite pupacibile.

Imi aduc aminte si cum statea in patru labe tinand in mana cablul de la dvd pe care tocmai il scosese din gura, si ma intreba foarte serioasa: ne cetam? ( ne certam?) pentru ca eu o tot amenintam ca daca mai roade la cablul ala, ne certam.

Acum este atat de mare..pe de o parte abia astept sa fie destul de mare sa pot merge cu ea in vacante peste tot, sa vada, sa ia si ea microbul dromomaniei de la mine, iar pe de alta parte imi vine sa o fac ghem si sa o tin pe umar, asa cum o tineam cand era mica.

Sunt turbata de dragoste pentru ea, iar acum ca urmeaza sa mai vina o minune pufoasa, casa o sa miroasa iar a bebe, si or sa fie zambete stirbe si ochi care sa ma soarba.

Prefer sa uit cate nopti n-am dormit. La urma urmelor, ca sa fii martorul unui miracol trebuie sa ai ochii deschisi, nu?

 

4 responses to “pufosenii

  1. si mintea treaza:-) in special dupa ora trei spre cinci dimineata:D

  2. care minte treaza? ca eram pe pilot automat :)) hraneam pitica, o schimbam de scutece si adormeam la loc. au fost dimineti in care ma intrebam daca a mancat peste noapte copilul, ca eu nu-mi aduceam aminte sa ii fi dat de mancare :))) dar ii dadusem

  3. Pingback: Bune de citit: 15-21 noiembrie 2010 | Dojo Blog

  4. ce dulce povestesti!
    pufuletul meu e mare si doar gandul ca i-as spune asa ar face-o sa-si dea ochii peste cap😀

Lasă un răspuns

