sa injuram, ca-i luni dimineata


Sorry, iar postez ca mitraliera, vorba lui Ostap, dar m-a mancat in cur sa deschid un link spre niste stiri din Libertatea.
Pe langa obisnuitele aberatii pe care nici macar nu ma obosesc sa le citesc, am vazut doua chestii care m-au umplut de nervi:

Una privitoare la alaptatul in public si alta cu privire la o femeie care acuza un medic de malpraxis.

In cazul femeii care acuza medicul ginecolog de malpraxis, mi se pare halucinanta declaratia doctorului: “Un asemenea incident nu poate fi considerat o vină atât timp cât a fost identificat şi rezolvat ulterior”.
Pe scurt, o femeie s-a dus sa se opereze pentru ca avea fibrom uterin. Trecem peste faptul ca operatia asta poate fi facuta in mai multe moduri, insa ca finalitate are acelasi rezultat: femeia respectiva este mai mult sau mai putin macelarita si lipsita de insasi atributele feminitatii: uterul (uneori si ovarele).
E foarte greu sa treci peste asa ceva din punct de vedere psihologic. Insa daca pe langa problema asta, te trezesti ca doctorul iti mai perforeaza si vezica, si dupa aia declara senin ca atata timp cat a rezolvat ulterior, nu vede care-i problema, cred ca e normal sa te apuce pandaliile.

Adica ai interiorul varza, vezica terci, si te trezesti ca-ti mai da si doctorul una scurta la falca, asa.. in caz ca ai uitat ca traiesti in Romania.

2.

Nu cred ca alaptatul in public poate fi considerat egal cu pisatul pe garduri, asa cum comenteaza toti retarzii pe site-ul libertii. Nici nu sunt de acord cu pirandele care isi scot tzatzele peste tot, dar mi se pare normal sa iti poti alapta copilul atunci cand acestuia ii este foame.
Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa plec cu pumpkina de acasa si sa trebuiasca sa o alaptez in public. Este adevarat ca purtam mereu dupa mine o esarfa mare, sub care o alaptam, dar asta doar pentru ca nu m-as fi simtit confortabil sa se holbeze toti cretinii in tatele mele pline de lapte.
Se mai intampla sa nu-ti poti feri copilul de priviri indiscrete cand alaptezi, si asta n-ar trebui sa fie o crima, si n-ar trebui pus pe acelasi raft cu restul de nevoi fiziologice, asa cum spun masculii retarzi in comentarii.

Alaptarea unui copil este unul dintre cele mai frumoase si mai intime momente petrecute intre o mama si copilul ei. Nu inteleg de ce trebuie manjit cu tot felul de consideratii etice de cacat.

Ma scot din sarite fiintele de genul asta. Cretinele  care nu-si curata baieteii bine la putza, de ajung amaratii in spital cu fimoza, pentru ca nu se poate sa-si atinga copilul „acolo”.
Sau imbecilii care n-au iesit din pizdele mamelor lor, ci s-au materializat prin gratia Sfantului Duh, direct in patuturile lor, si n-au fost atinsi de tzatza de femeie, Doamne-fereste. Ei au fost hraniti cu biberonul, asa cum e natural cand nu iesi din ma-ta ci te materializezi.

4 responses to “sa injuram, ca-i luni dimineata

  1. a propos de doctori şi momentele delicate din viaţa femeilor. am născut şi nu s-a găsit loc unde să mă ducă, aşa că am rămas în sala de naşteri, ca să se elibereze un pat, pe salon. în timpul acesta, a născut o tânără care nu era căsătorită şi era, la propriu, micuţă, vreo 19 ani. (eu aveam 27) pentru că viitoarea mamă nu avea putere, nu ştia cum s-o scoată la capăt, se uita le doctor cerându-i ajutor, să-i explice ce să facă. lovind-o peste fund, doctorul i-a zis ironic: acu 9 luni ai ştiut ce să faci cu el, acum nu mai ştii!
    oameni fără inimă, nu aşa se instaturează morala!

    • Imi aduc aminte de spitalele din Ro.
      Aveam 32 de ani cand am nascut, si pentru ca intrasem in travaliu, ma vaitam. O madam doctor m-a intrebat cu scarba: ei, da, te doare, dar cand te-ai futut nu te-a mai durut?
      Astia nu-s oameni, sunt animale.

  2. Astea sunt istorice și mitice, comentariile medicilor cu ‘da’ ți-a plăcut pula, acum șezi mumos aici pe masă!’….daaaar la faza cu alăptatul în public.. 😀

    Eu personal nu o pun în aceeași categorie cu pișatul pe garduri sau cu celelalte manifestări ale nevoilor fiziologice, fiindcă este diferită, de acord. Nu-ți poți lăsa copilul să crape de foame doar fiindcă trecătorilor/celor din restaurant/whatever nu le convine. DAR majoritatea mamelor care alăptează fac asta de parcă ar fi cel mai natural lucru din lume, de făcut în public. Țin minte că atunci când sor-mea își alăpta copchiii, avea mereu un fel de material ușor și opac, ca o față de masă mai micuță, pe care îl așeza pe umăr și peste capul bebelului, să nu-i vază tot poporul țâțele și întreg procesul. mie una, care nu am copii, mi se pare ușor grețos, sincer, să văd o femeie cum îndeasă țâța în gura unui copil. Chiar dacă sunt și eu femeie, chiar dacă nici măcar nu i se vede sfârcul, chiar dacă bebelușul ăla e adorabil, pentru că toți copiii sunt, totuși mi se pare un act prea intim ca să-l expui așa, în văzul tuturor. Mi-e scărbă de tipele care o fac dinadins, tocmai pentru a demonstra ce mari feministe sunt ele. Câh.

    • pai si eu foloseam un scutec usor sau o esarfa de cate ori am alaptat in public. asta doar pentru ca mi se pare o lipsa de pudoare sa-mi scot tzatzele in public, chiar daca sunt pline de lapte iar la unul dintre capete e montat un bebelus.

Lasă un răspuns

