bebe 2


Este oficial, am vazut cu ochii mei! Bebe are putza!
Nu le mai injur pe alea care mi-au cobit ca raman gravida din nou si fac un baietel, pentru ca as fi ipocrita. Il iubesc deja pe individ si abia astept sa il tin in brate.

Altfel.. the usual: nu mananc, nu beau, doar vomit cu voiosie.

 

6 responses to “bebe 2

  1. felicitări. băieţii se cresc foarte uşor şi mai sunt şi uşor de strunit de-o mamă prietenoasă. eu am unul şi ştiu ce spun. o să fii mândră de el.

    • 🙂 sper sa fie mai usor de impacat decat zburlita de fiica-mea🙂 felicitari si tie🙂 astept tipsuri despre cum sa-l strunesc mai incolo, cand mi-o manca ficatii :))

  2. Misto. Si io am o sora mai mare si ne-am inteles perfect intotdeauna.
    Si tu mai da-i de mincare si lu’ ala micu’, nu bori chiar tot!

    • incerc mah, iti dai seama. barbata-meu ma ameninta zilnic cu spitalizarea, ca cica sa ma duc sa-mi bage aia in vena daca mi-e asa rau. dar mie mi-e mai rau de spital, decat de greata, asa ca ma tin cu dintii de paturici si nu ma dau dusa de-acasa :))
      tare mi-ar placea ca fiica-mea sa il accepte pe bebe cand o veni, sper sa fie o poveste de scucces si nu un film de groaza cu doi puradei urlatori :))

  3. hehe, si mie mi s-a spus ca o sa am fetita, dupa doi baieti. statistica facuta de colega mea de birou a zis asta, visele unor prietene, corul matusilor nebune si carcotasele care au apreciat, din ochi, cum sta burta. si i s-a aratat puta, uitati boaba de cafea doamna, asta-i semn sigur ca-i fata

    ca am uitat sa iti zic data trecuta, eu sunt tatal :))
    mama ar fi vrut baiat

    • 🙂 sa va traiasca🙂
      mie la prima sarcina mi-au zis ca sigur e baiat, tot asa.. dupa cum imi statea burta, dupa semne doar de ele stiute, asa ca de data asta cand a inceput sa cobeasca corul nr 2, am ales sa astept ecografia, inainte sa ma ambalez🙂
      si da, eu chiar imi doream o fetita si un baietel. daca asta iese inalt, subtirel, brunet ca mine, cu ochi albastri ca ta-su si cu pofta mea de topaiala, atunci sa stii ca in mod cert dorintele devin realitate🙂

Lasă un răspuns

