virtuali


Dintre persoanele care au acces la internet, este imposibil sa existe cineva care sa nu fi sperat la un moment dat ca-si va gasi perechea in acest mod. Mai nou s-a inventat second life, in care am inteles ca se leaga prietenii ca pe fostul MIRC. Habar n-am, nu m-am bagat. Imi ajunge o viata din care nu inteleg mare lucru, chiar n-am energie sa incerc sa mai gestionez una, chiar daca aia ar fi virtuala. Macar in asta pot ridica din umeri si sa ma uit in sus, spunand: cum o vrea Dumnezeu.

Dar ziceam despre partenerii virtuali. M-am gandit la asta aseara, cand incercand sa vad un film pe net, mi se tot deschideau ferestre cu diverse invitatii la diverse jocuri. Toate personajele din jocurile respective erau imbracate sumar, in costume din piele. Masculii pareau niste variante ale lui Thor, iar femelele.. ce sa zic, niste combinatii intre Xena si Angelian Jolie. Iar aia care joaca online, se cunosc dupa caractere, discuta pe forumuri specializate, si din cand in cand, se mai si combina intre ei. Da, si geeksii isi gasesc geeksele lor cu care sa propage specia mai departe.

Pe langa ferestrele astea care se deschideau separat, pe pagina pe care ma uitam la film, intr-un colt imi tot apareau mesaje de la diverse pixdulici: I just broke up with my boyfriend.  Sau: Hi, didn’t we go to the same college?
etc… Ma intreb cati dobitoci dau click sa le raspunda. Eu n-am dat click, dar in mod sigur trebuie sa fie ceva cu membership, sa platesti o suma ca sa ai acces sa le raspunzi pixdulicilor.

In afara de asta, orice pagina deschid, la un moment dat pe laterale imi apar reclame la saituri nemtesti de dating. Dupa ip-ul de pe care intru, imi recomanda gagici din zona in care locuiesc. Tot contra-cost, sunt sigura.

In fine, sunt atat de multe servicii legate de treaba asta, ca ma inspaimanta. Oamenii chiar nu mai au timp sa se cunoasca fata-in-fata, asa ca prefera ca selectia in functie de culoarea ochilor si de preferinte in materie de muzica, sa se faca automat, iar ei in inbox sa gaseasca mesaje de genul: 3263254 persoane corespund profilului tau.

Pentru mine unul dintre cele mai importante lucruri atunci cand cunosc pe cineva, este felul in care persoana respectiva miroase. Poate sa fie fat-frumos si sa miroasa a zambile, dar daca nu este genul de parfum care imi place mie, miroase degeaba, ca sa zic asa. Conteaza foarte mult  timbrul vocii, felul in care zambeste, si mainile. Da, mai ales mainile!
Nu spun ca nu este o metoda buna prin care poti cunoaste oameni cu care altfel nu te-ai putea intalni, spun doar ca treaba asta are legatura directa cu lipsa noastra de timp. Si lipsa de timp ma inspaimanta mai mult ca orice, fiindca de timp nu poti trage ca de bani pana la salariu.

Am cunoscut oameni minunati pe internet, unii mi-au devenit prieteni buni, cu altii am pierdut legatura, iar cu majoritatea vorbesc din cand in cand, cand imi aduc sau cand isi aduc aminte.
Inteleg fascinatia de a sta de vorba cu o persoana complet necunoscuta, doar am prins si eu epoca Mirc-ului si a chatului pe Kappa. M-am distrat, mi-am facut amici interesanti, m-am jucat cu creierii unora, dar toate astea tin de o varsta. Nu te mai distrezi la fel de tare la aceleasi glume, 10 ani mai tarziu. Sau poate mi se pare mie.
Daca pe vremea cand intram eu pe chat, majoritatea participantilor aveau intre 20 si 30 de ani, probabil ca lipsa de timp sau de bani (ca sa scoti fufa la film si la pizza), stimuleaza intalnirile virtuale si pentru cei de peste 30 de ani.

Sunt o baba retrograda, care uita cat de tare se distra vorbind cu diverse personaje necunoscute, asa ca afirm acum sus si tare ca prieteniile astea virtuale sunt o plaga. Ca pana si copiii vor fi facuti virtual in curand, si ca omenirea n-are sanse prea mari de supravietuire daca masculii se multumesc sa vaneze stand in fotoliu, cu tigara si cafeaua langa tastatura.

 

 

 

 

6 responses to “virtuali

  1. Pe vremuri Partidul organiza balul fabricii de confectii (unde lucrau numai femei) si veneau ca invitati muncitorii din constructii sau de la otelarie. Acum nu mai e Partidul dar s-a inventat internetul si deci moldoveanul poa’ s-o traga sub coada si la oltence, nu numa’ la moldovencele din satul lui.
    Eu am un prieten in Germania pe care l-am bagat intr-un chat pe Paltalk acum 9 ani si dupa citeva luni a inchiriat o masina si s-a dus s-o fure pe o tanti (tot romanca)de linga sotul ei de la Paris. Fata a mers cu el, acum deja si-au teminat casa, au un baietel de 5 ani…

    • 🙂 foarte tare prietenul tau🙂
      pe de alta parte s-au si destramat multe perechi pe motiv de tras sub coada cu altii, cunoscuti pe chaturi. eu am avut o colega, statuse 8 ani cu iubitul ei, s-au casatorit, si dupa doua saptamani asta a parasit-o pentru o moldoveanca pe care o cunoscuse pe net.
      cum ti-e si norocul acuma..

  2. Cum naiba ti-a placut de mine fatah avand in vedere ce patratele mici de maini am eu?? :*

  3. valeu. si eu tot in clubu’ de babet retrograd tinand cont ca am jucat in echipa cu Kappa :-)))
    auzi da’ la crasma aia de la Arcu de triumf mergeai? ca acolo miroseai tot poporu’ chatist in direct:-)

    • normal ca mergeam, dar ma duceam cu prietenii mei cu motoare acolo, pe vremea cand nu stateam pe chat😀
      cred ca sunt ceva mai baba decat tine :))

Lasă un răspuns

