invazie casual, de duminica seara


Sa mor in casa si-alta nu..

Dupa lupte seculare care au durat aproape o ora, am reusit sa indes pitica la culcare si sa o las acolo cu ochii in tavan si smiorcaindu-se ca” de ce nu dorm cu ea?”.
Mi-am luat laptopul, farfuria cu cookies din care ma gandeam sa mai las si pentru maine dar nu stiu daca o sa reusesc, si dau sa ma asez gemand si scartaind din toate incheieturile. De-odata aud o gagica pronuntand raspicat: „lost contact with the satellite” .  Cum eu am o imaginatie mai mult decat bolnava, intr-o miime de secunda mi-au trecut prin cap de toate, de la filmele cu Terminator pana ala alea cu Independence day…Deja vedeam cu ochiul mintii nava-pui survoland parcarea din fata geamului meu, incercand sa comunice cu nava-mama printr-un satelit rusesc si incapatanat. Toti aliensii din nava erau inarmati pana-n dinti, si nici unul nu era futabil. Asta-i cel mai trist, ca daca tot ar fi sa ne invadeze careva, macar sa fie o specie super-gorgeoasa, sa alerge pamantencele cu salteaua in spate cand vad o nava pe undeva, nu d-aia cu solzi, dinti ascutiti si ochi ca niste farfurii de supa.

In fine, imi intrerup brusc filmul sf care mi se derula in cap, si vad ca lucea ceva intr-un colt al camerei, pe birou. Ma apropii si o vad pe madam GPS afisand pe ecran acelasi mesaj: Lost contact with the satellite.
Pai futu-ti si facu-ti si dregu-ti..am uitat ca a facut asta al meu un update la GPS, si l-a lasat acolo, pe birou dupa aia. I-am luat sonorul si sa zica merci ca a scapat necrapat, la halul in care m-a speriat.

 

3 responses to “invazie casual, de duminica seara

  1. Asta-i ca „atacul martienilor” cind i-a speriat Orson Wells pe americani…

Lasă un răspuns

