pizda nefututa


Nu stiu daca asta e cu adevarat mailul ei, dar roxana-pizda bigudista care s-a ofticat ca am divortat de fostul meu sot,
poate fi contactata aici:

roxana (careia din pacate a trebuit sa ii scot ip-ul si mailul, fiindca altfel imi blocau contul de blog asa ca nu mai poate fi contactata prin intermediul blogului meu. dar inca le mai am, nu-i problema)

probabil ca este nefututa de cel putin cativa ani, si oricum pe vremea cand era  fututa statea pe spate si asteapta sa se termine.

hai baieti, care vreti, care puteti, incercati-va norocul, poate cine stie, iese de-o felatie mica (desi eu cred ca e genul care foloseste dintii intr-un mod nepermis).

Iar tu, draga roxana, alta data cand simti nevoia sa iti versi frustrarile de femeie proasta, gandeste-te mai bine si fa-o in fata cratitei, nu pe blogurile oamenilor, ca faci in pula mea specia de ras!

P.S. Si am pus titlul asta, pentru ca asa or sa intre cateva sute de labagii, foarte bucurosi ca au gasit de futut pe net 😀

supccese multe, roxana, si distractie maxima acolo la tine, la Gura Ocnitei, Judetul Dambovita :)))))

14 responses to “pizda nefututa

  1. super tare si titlul si continutul , nu stiu ce tia facut dar suparata tare esti pe ea. am sa incep sa distribui continutul poate va avea parte de mai multe mii de mailuri , macar se alege cu ceva

    • pai tipa a intrat la mine pe blog si m-a facut cu ou si cu otet, pentru ca mi-am parasit fostul sot acum 10 ani :)) o fi indragostita de el, iar el nu m-a putut uita pe mine, mai stii? :))

  2. O fi soacra-mea? tot Didi… :))

  3. te-ai gandit ca 27 o fi anu’ nasterii si ca didi e fosta soacra?:-)))))

    • :)) nu mah, ca didi asta sta la cocarjatii din deal, n-ai vazut? fosta mea soacra era ea zbanghie, dar era madama de oras :)))))

  4. Ce rea esti tu…

  5. bine, bine. da’ inghite?

  6. Femeia functioneaza pe principiul „daca te iubeste si nu te pune sa muncesti si nici nu te bate, TREBUIE sa stai cu el toata viata”. Atata stie, atata poate. Mai da-le naibii de impliniri personale…

    • nu se egzista asa ceva! si ce daca m-as fi trezit la 50 de ani cu creierul atrofiat, fara copii si fara nicio realizare in afara de faptul ca sanii mei ar fi ramas acolo unde au fost proiectati initial, si n-as fi avut vergeturi pe nicaieri?
      :))

  7. Macar aveai aprobarea roxanei, care conteaz…OH WAIT! Oricum, nu ti se atrofia creierul la cate retete si sfaturi de scoatere a petelor de pe covor ai fi stiut.

    • iti dai seama ca roxana asta e genul de femeie care citeste doar etichetele de pe conserve si de pe vopseaua de par. oh, wait! vopseaua de par vine in pachet cu desene explicite :)) so no worries there :))

Lasă un răspuns

