chestii serioase


Saptamanile astea am avut ditai morcovul in fund, pentru ca mi-au iesit niste analize mai naspa. Dupa litri de sange si diverse alte teste, de incepusem sa ma simt ca un sobolan de laborator, am zis ca cel mai bine este sa facem si-o amniocenteza, ca asa stim sigur daca pufulete nr 2 este ok sau nu.

Cu mandrie raportez ca totul este in regula. E un pic mai mic decat era normal la varsta lui, dar deh.. nu ma puteam astepta sa fie tot asa mastodont cum a fost fiica-mea. Altfel este sanatos tun, i-am vazut mutrisoara botoasa, pumnisorii mici pe care si-i tinea in dreptul ochilor, si cum dadea din picioare ca pe bicicleta🙂

Pentru cele interesate, pot sa spun ca amniocenteza m-a durut ca naiba, si m-au mai intepat si de doua ori, fiindca prima data imediat ce-au bagat acul, am avut contractii, iar a doua oara se agita pufarinul si trebuia sa miste aia acul in toate partile ca sa nu se infiga asta in el, ca un fluture in insectar.

Azi e a treia zi si nu ma mai doare atat de tare burta, iar aseara am bagat in mine o farfurie intreaga de cartofi prajiti cu mujdei de usturoi, asa ca inca simt ca put a usturoi prin toate orificiile. Dar daca mi-a fost pofta.. si desi ma asteptam sa mor toata noaptea de rau, mi-a fost relativ ok. Adica n-am petrecut toata noaptea cu capul in wc.

Testul rapid costa 90 de euro, dar merita dupa parerea mea, fiindca n-as fi rezistat sa astept 2 saptamani dupa testul clasic.

Me happy, bebe 2 este bine, eu am mancat ieri si am fost si eu ok, pufarina e din ce in ce mai frumoasa si mai desteapta, iar masculul e cumintel. Life is fuckin’ beautiful🙂

2 responses to “chestii serioase

  1. Ma bucur ca totul e OK :*

Lasă un răspuns

