reinvierea dupa Blo


Stiu ca nu-i Pastele, dar se intampla ca ultimele 3 zile iar le-am petrecut in spital, cu perfuzii in vena. Se pare ca intr-adevar grasele au dreptate: sunt prea slaba. Fiindca n-am prea mancat si nu m-am hidratat corespunzator, plus amniocenteza de saptamana trecuta, egal spital.

Nu-mi place in spital, evident. Urasc spitalele de fapt, dar cand nu mai am incotro, ma duc si-acolo. Personalul a fost extrem de dragut, doctorita care mi-a facut internarea mi-a gasit si moasa romanca, totul a fost minunat. Cu exceptia mancarii. Care dimineata si seara mai e cum mai e, dar la pranz astia servesc un fel de carne cu un sos misterios. Pranz pe care-l boram cu veselie cateva ore mai tarziu, fiindca mi-or placea mie surprizele, dar sosurile misterioase nu cred ca se incadreaza in categoria asta. Nu mai vorbesc despre supe, ca alea erau facute in principal din apa si vegeta, plus niste taitei rataciti, sau perisoare prefabricate.
Bleah!

Astazi s-au indurat de mine si mi-au dat drumul acasa, cred ca aveam o privire ca motanul din Shreck, dar a functionat :))

Acum stau si adun firmituri de chipsuri dupa fiica-mea, fiindca de bucurie ca a venit ma-sa, a cutreierat toata casa. Altfel, e bine si frumos la mine acasa, mancarea din frigider este usor de identificat, sosurile contin invariabil rosii  sau smantana si nu vine nimeni sa ma trezeasca din somn sa-mi ia temperatura si tensiunea.
Apropo de practica asta: cum plm reusesc astia sa-si dea seama daca tensiunea mea e ok sau nu, cand ma trezesc brusc din somn si mie-mi galopeaza inima ca un mustang??

Gata, ma duc sa ma bucur de inviere, sarbatoresc cu niste bomboane merci😀

12 responses to “reinvierea dupa Blo

  1. bun venit acasa, atunci🙂
    si acu sa fiu rea :)) cu ciocolata n-ai probleme? mai bine un cartof copt cu ceva decat ciocolata😛
    btw? cum v-au iesit turtitele?

    • ciocolata imi da arsuri, dar bomboanele alea aveau alune si un strat subtire de ceva crocant pe deasupra. nu era tocmai ciocolata🙂
      cat despre prajituri.. iti dai seama ca n-am facut inca, intre clinici, zacut in pat si spitale.
      Edit: cand am scris postul, intentia mea era sa dau iama in bomboanele merci. Da’ n-am dat😦 Am mancat alune invelite in chestia aia crontanitoare.

  2. Si eu care credeam ca te-ai suit in dubita vreunuia.😛

  3. manca si tu pepene ca are multa apa dar incearca sa n-o dai in treaba ailalta:D
    si eu am avut mari pb. cu ne-bautul asa ca imi puneam in fiecare camera cate un pahar cu apa. cand nu mergea deloc beam doar ceea ce puteam bea: cola:D

    • ma straduiesc, ma straduiesc🙂
      dupa ce am fost puke-free cateva zile, vad ca am luat-o de la capat..ma uit cu dezamagire in frigider si n-am chef sa mananc nimic. da’ nimic! beah.

  4. Nu sunt eu expert dar tensiunea nu e totuna cu pulsul…
    Mai degraba ai tensiune cand simti ca te incalzesti …

    • eu nu-s experta, stiu doar ca ma speriau ingrozitor tantinele astea care ma trezeau din somn ca sa-mi infiga termometre in ureche🙂

Lasă un răspuns

