diverse.


Mi-e somn, n-am chef de nimic. Azi-noapte pitica a ramat prin tot patul, dupa obicei.
A marait aseara sa o las sa adoarma langa mine, si-am lasat-o, iar ta-su cand a venit la culcare, n-a mai transferat-o la ea in patut, asa ca toata noaptea mi-am ferit burta de loviturile de picior ale naravasei, si-am incercat sa mi-o extrag din coaste, ca se indesa cu capul in mine desi vedea ca n-are unde sa se mai duca.

Mi-e drag sa o vad adormind langa mine, e atat de frumoasa si dulce si e atata pace in lume atunci cand respira ea linistit pe perna alaturata,  incat nu ma indur sa-i spun ca nu poate dormi langa mine.  Cosmarul incepe putin mai tarziu, cand incepe sa ma pocneasca peste ochi cu animalul de plus cel mai la indemana daca incerc cumva sa o dau jos de pe mine sau de pe perna mea, plus datul din picioare ca un calut naravas.

In rest.. am citit cateva carti in ultimele zile, nimic interesant insa. Ah, ba nu! Am recitit o carte pe care n-am mai citit-o de prin clasa a 4-a cred. Pe atunci eram pasionata de SF, si prin casa am gasit o colectie de povestiri SF rusesti :D.
Intamplator soacra-mea mi-a trimis-o si pe asta in pachet, asa ca mi-am adus aminte cum am aflat eu pentru prima data despre telepatie si despre telekinezie 🙂
Ce de experiente mai faceam.. stateam ore intregi cu ochii beliti incercand sa misc usa de la camera, sau un creion pe masa :))
Maica-mea care a fost pe la mine ca sa mai stea cu pumpkina cat am fost eu in spital, la un moment dat a vazut ce citesc si s-a strambat: povesti SF rusesti mai mama..citeste si tu ceva mai frumos, sa te mai bine-dispuna, nu astea.
Ce stie ea cat de tare m-au distrat pe mine amintirile experimentelor mele trecute :)) Tin minte ca o puneam pe sora-mea sa stea in camera ei si eu din camera mea incercam sa-i transmit cate un mesaj. Evident ca ametita aia nu percepea mai nimic, dar cel putin mi-am dezvoltat aptitudinea de a transmite mesaje clare atunci cand vreau 😀 Dar astea-s deja povestiri despre alte experimente la fel de amuzante ca cele din copilarie :))

Da, stiu.. am fost un copil ciudat, dar asta a fost avantajul unei biblioteci la care aveam acces nelimitat, si o sete de a citi care nu s-a potolit niciodata. Altfel, eram foarte normala. Jucam si eu pac-pac, alergam, saream garduri, ma cataram in copaci, faceam tot ce poate face un copil cu foarte multa energie si incredibil de multe idei 🙂

2 responses to “diverse.

  1. Imi place sa citesc cum te bucuri tu de fetita ta.
    Si eu am incercat de nenumarate ori sa intorc filele cartilor, sa rastorn scaunul profilor, sa cada un pietroi in cap la cate unul cand ma enerva :)) … numai cu puterea gandului.

  2. de pumpkina ma bucur de-aici si pana la stele si inapoi 🙂
    nu zic eu tot, nicio mama nu zice tot, ne place sa tinem in noi cele mai frumoase clipe. mamele-s egoiste rau :))

Lasă un răspuns

