doua chestii


Una care m-a enervat ingrozitor, pentru ca este un post scris cu juma de neuron si ala „cel mai prost din curtea scolii”, ala care e mereu futut in cur de catre ceilalti neuroni, neuronul caruia i se fura mereu sandvisul din geanta si banii de buzunar:

http://capitalismpepaine.wordpress.com/2010/12/03/taiati-banii-mamelor-dar-cumparati-masini-la-parlament/

a se citi cu atentie comentariile va rog!

Si inca unul care exprima o parte din ce-mi vine si mie sa zic, fataaaaaaah

http://www.injoaca.ro/la_treizeci/fataaaa/

7 responses to “doua chestii

  1. bun tare articolul cu fatahh!

  2. Dupe cum zise insusi capu’ p..tarii „Romania s-a transformat intr-o tara de mamicute si de bebelusi”…dar la vremea lor au fost bune votuletele alea:-)
    pe mine de la distanta ma apuca spumele si imi dau seama cum e in RO. as da cu ei de pereti!

  3. din pacate nu avem ce sa facem. nici daca eram acolo nu aveam ce sa facem, crede-ma.

  4. numa racketii ii pot „indrepta”:-)

    • asta visam noi, ca de fapt raketii aia sunt prieteni buni cu ei, nu indreapta nimeni nimic in Ro. trist rau de tot si zau ca n-are rost sa ne mai enervam inutil. eu de o ora jumate ma chinui sa coc 4 cartofi sfrijiti in cuptorul electric.. asta problema majora la ora asta! ca mi-e pofta de cartofi copti cu unt, si uite cum imi curg balele pe aici..

  5. Sfinte căcat! Blo, dacă nu era articolul tău, cu link, și eu să ajung din link in link la blogul animalei ăleia, că altfel nu am cum s-o numesc, aș fi rămas proastă, pe bune. Nu știam că pot exista oameni fără conexiuni nervoase sub scoarța cerebrală, dar cu blog. Dumnezeule…acum chiar vreau neapărat să plec din țara asta de frustrați, urâcioși, invidioși, semianalfabeți…

    frate, nici eu n-am copii, dar sor-mea are și știu cum e. A susține că un căcat de indemnizație înseamnă să ‘trăiești’ pe spatele statului e o idioțenie ororoasă. Cel mai mult m-a îngrețoșat faptul că un bărbat (Bârgău ăla, ce nume de idiot cu acte!)scria despre asta. pe bune….dacă aș fi sigură că nu înfund niciodată pușcăria, l-aș bate până i-ar sări sângele pe pereți…animalul! el și parapanta aia semianalfabetă de nevastă-sa. Uite cine blogărește, cine scrie pentru ‘public’. Mi-e greață, o greață cumplită….scuză-mă că scriu aici, dar mi-e rău …fizic.

  6. te cred. gandeste-te cum e sa-ti spuna cineva asa ceva cand ai copii.
    in Ro mi-am platit taxele, contributiile la zi, si cu toate astea n-am beneficiat de niciun fel de indemnizatie pt pumpkina. poveste lunga, anyway, singurii bani de la stat pe care i-am luat, au fost alocatiile pe vreo 10 luni, adica 100 de euro, chiar inainte sa plec din tara.
    adica alocatia pe un an, in Ro, este de 120 euro. sau aproape, ca a mai scazut leul in ultimii ani. ce plm isi inchipuie aia ca poti cumpara pentru un copil cu 40 de lei pe luna, nu-mi pot imagina, ca o cutie de lapte cand am plecat eu, era cam 42 de lei. una. iar un plod mic, baga cam 3-4 cutii pe saptamana.
    in fine, nu din cauza alocatiei am emigrat eu, si nici pentru cei 200 euro pe care-i primesc acum ca stau acasa cu puradelul mic, ci pentru tot restul. pur si simplu n-am vrut sa-mi cresc copilul acolo, sa ajunga si ea o intrusa in propria tara, asa cum m-am simtit eu dintotdeauna.

Lasă un răspuns

