pareri de rau si alte balmajeli


Vroiam sa spun ca-mi pare rau ca a trebuit sa recurg la „demascarea” roxanei aka pizda bigudista care isi varsa galetile cu laturi la mine pe blog.

De mai bine de un an, de cand am blogul, mi s-a intamplat de mai multe ori sa fiu facuta proasta sau mai stiu eu cum, si cu toate astea n-am sters comentariile. Omul a intrat o data, si-a exprimat parerea si s-a carat. E dreptul lui sa se faca de rahat, si o data ii dau voie. Dar sa intri cu perseverenta si sa jignesti complet aiurea pe cineva, mi se pare ca treaba asta merita pedepsita. Mai ales ca tonul era acela al comentariilor de pe site-ul Libertatii, iar blogul meu nu va fi niciodata transformat in mizeria aia.

Nu-s nebuna, spre deosebire de alti bloggeri, eu dau accept si comentariilor negative, pentru ca asta e viata. Dar n-am sa accept niciodata ca o proasta de la coada vacii, plina de frustrari si de clabuci, sa isi faca cuib la mine pe blog.

Ma simt prost fata de mine in primul rand. Poate ca ceilalti au dreptate, pur si simplu n-ar trebui sa dau accept la comentariile negative, insa nu stiu de ce credeam eu ca cititorii mei sunt cu cel putin un cap mai inalti,mai frumosi si mai destepti decat ai altora. Pentru ca eu nu-mi fac reclama, si cei care ma citesc pe mine sunt in mare majoritate cei pe care ii citesc si eu cu placere.  Se mai intampla sa se mai strecoare si cate o tanti d-asta nefericita, si zau ca mi-e mila de ea. De-aia ma si simt asa prost, pentru ca femeia are nevoie de ajutor psihologic si de un implant de creier, de una singura n-o sa inteleaga niciodata de ce e asa plina de rautate oricat i-as da eu peste ochi cu propriile ei mizerii.

Cred ca de fapt incercam sa spun ca eu NU fac asa ceva in mod normal. Aici toata lumea are voie sa se exprime, atata timp cat o poate face coerent si (pliiiiz) corect din punct de vedere gramatical.

Nu, ca-s nebuna! De ce naiba ma simt eu asa prost ca i-am dat peste ochi individei????  N-am fost niciodata genul razbunator, pe mine m-au calcat in picioare hoarde de personaje si nu m-am sinchisit. Nu mi s-a parut ca merita efortul, cu prostii sa nu te pui niciodata.
Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca am facut-o pentru ca blogul este spatiul meu personal, locul in care imi vars bucuriile si necazurile cu sinceritate, este ca si casa mea. Si nici in casa mea n-am sa accept vreodata sa se cace cineva in sufragerie.

Gata. Am zis. Probabil ca va mai trece totusi ceva timp pana cand am sa ma calmez si-am sa ma simt mai bine in legatura cu reactia mea, si da, stiu ca nu-i normal sa-mi fac procese de constiinta pentru o idioata care a aruncat cu rahat in mine, dar asa sunt eu. Merde, acuma o sa stie toata lumea ca in sinea mea de fapt sunt o fiinta decenta…

7 responses to “pareri de rau si alte balmajeli

  1. hehe, cred ca este o perioada propice pentru asa ceva…
    multi oameni frustrati tata…

  2. oh da :))
    este un blog colectiv unde mai sunt preluate din chestiile de pe blog…sh’apai daca nu m-au facut in toate felurile in 2 zile consecutive, nici n-a facut nimic… sh’apai m-am cam revoltat :))

  3. lasa mah, ca doar se stie ca toate femeile sunt curve, in afara de mama lu’ Napoleon, da’ si aia era femeie, ma-ntelegi..
    :))
    si sa stii ca eu am facut o statistica, si-am constatat ca niciodata nu m-a facut curva un individ cu care m-am culcat, ci aia cu care NU m-am culcat. de unde se poate trage concluzia generala ca labagii percep lucrurile distorsionat din cauza ca tot sangele se aduna in celalalt cap.
    de aici tragem concluzia ca nu te poti supara pe un cap-de-putza fiindca scuipa chestii in directia ta, fiindca asta face el.
    iti place logica mea?
    :))

  4. o da :)) e similara cu a mea. Dar nu se poate macar din cand in cand sa nu iti creasca tensiunea si sa nu le mai aplici un scuipat pe neuroni ca sa ii mai lustruiesti, poate se aprind si incep sa mearga… :))

  5. :)) nu te mai enerva, zau asa. nu-i crestineste :))
    gandeste-te la chestii frumoase. gen.. dunno. biscuiti? ca am vazut ca si concediul ti s-a futut pe sistem wizzair

  6. :)) dah, cred ca tre sa ma apuc de mileuri si macrame-uri ca cu biscuitii nu mai merge :)) ii facusem sa ii iau cu mine-n concediu asa ca aici risca sa ajunga „globuri de pom” :))

Lasă un răspuns

