n-am titlu pentru asta


Slana, ceapa, ceai. Mic-dejunul campionilor 😀

Ma simt bine in dimineata asta. M-am distrat recitind Uimire si Cutremur, chiar merge cu ceapa si slana :))

Acum imi degresez matzul cu un iaurt si ma gandesc ca abia astept sa-l vad pe pufulete nr 2 peste doua zile. Bine, o sa vad mai mult oase, ca fac echo d-aia clasica, dar abia astept. Oare o mai fi crescut? Burta mea inca n-a crescut spectaculos, este cam cat era cand eram gravida cu fiica-mea in 3 luni. Si-acuma sunt in aproape 5. Nevermind. Atata timp cat e sanatos pufuletele, e ok.

Evident ca mi-e frica. Stiu ca are toate mainile si toate picioarele, ca are toate oasele si organele acolo unde trebuie, dar vreau sa stiu ca o sa fie sanatos, ca o sa fie OK. Sunt atat de multe cazuri de copii cu deficiente, incat ma inspaimant.

Nu trebuie sa ma mai gandesc la asta, altfel o iau razna. E numai vina sora-mii. Eu eram fericita ca toate testele au iesit ok, deci pufosul e ok, cand vine ieri sora-mea si-mi zice foarte linistita: aaaa, pai stiu multe tipe care au facut testele si le-au iesit ok, si copiii s-au nascut sanatosi dar autisti.
Eu ii ziceam sa taca din gura si sa ma lase in pace, ea ii dadea inainte ca doar zice, ca n-a zis ca asta micu’ o sa fie asa.
E tampita, stiu, nu-i o noutate. N-ar trebui sa o bag in seama.

Ma bag sa ma uit la un film, habar n-am la ce. Ah, sa caut serialul ala cu Oliphantu’.

11 responses to “n-am titlu pentru asta

  1. bun, oricine se teme de ceea ce se poate întâmpla cu cel din burtică… oricine doreşte să aibă un geniu. şi oricine va fi fericit să vadă că are un copil sănătos. faci parte dintre cei mulţi care nu vor avea probleme.
    anul trecut i-am „profetizat” prietenei mele fără prieten că anul acesta în octombrie se va căsători şi şi-a găsit perechea ideală, e măritată de două luni. aşa că… va trebui să mă crezi.
    spor-t la trăit această perioadă, pe care oricum o vei uita rapid.

  2. strange…sor-ta e chiar sor-ta? cum mama dracului sa emani asa ceva la urechea unei gravide? zau, oamenii astia devin din ce in ce mai privati de neuroni..

  3. fa niste prisnite cu Timothy ca efectul e garantat:-))

  4. sa te-auda Dumnezeu, si sa fie pufosul ok 🙂

    dush: sora-mea e putin sarita de pe fix din nastere, ar fi trebuit sa ma obisnuiesc cu asta pana acum.

    papadie: mnah..nu prisnite as face eu :)) da’ n-am loc de burta

  5. Pentru ca nu sunt doctorul care face ecografia si vede ca pufosul este bine, sanatos, este cam greu sa spun ceva care sa te linisteasca cu adevarat. Anul trecut pe vremea asta aveam si eu genul asta te temeri dar cand simteam cum face gimnastica deveneam instantaneu optimista. Oricum va fi un cel mai sanatos, frumos, istet, norocos… copil pentru simplul fapt ca este al tau! so be Happy!!!

  6. :* multumesc! sa-ti traiasca si tie pufosenia 🙂

  7. haha! buna sor’ta la casa omului! =)) (de unde ai luat’o? era la promotie? :D)

    • :)) sora-mea cu exceptia faptului ca desi e doar o asistenta, are un talent fantastic de diagnostician. este absolut geniala din punctul asta de vedere. in rest, zici ca-i complet dusa in celelalte privinte. asa ca pentru ea, din punct de vedere clinic ceea ce mi-a zis era o posibilitate. nu s-a gandit ca eu gravida fiind am sa fiu afectata de ceea ce spune.

      • asta’i o ‘capacitate‘ masculina.
        spunem lucrurile pur teoretic, fara sa ne gandim ca uneori sunt mai importante reactiile emotionale pe care le provocam decat cunoasterea adevarului.

  8. da, dar sor-mea are se pare, niste elemente autiste. sa inteleg ca toti barbatii sunt doar niste autisti functionali?

  9. da, uite asta cred ca ar fi o definire foarte apropiata de adevar (din punct de vedere feminin, firesc :D).
    m’a surprins faptul ca pufulete nr.2 vorbeste cu jucariile. pen’ca stiu de un studiu pe copii la leagane, la nisip. 2-5 ani. fetele pam-pom-pim intr’una. dau din gura chiar daca e cineva sau nu p’acolo. pe cand baieteii… scurte onomatopee cand se ciocnesc unii de altii. si’atat.
    chiar cred ca asa suntem dinainte de a ne ‘invata’ societatea chestii distincte: pe baieti sa fie musculosi, pe fete sa fie zane. noi avem unele probleme cu cuvintele.
    observ asta si pe mine. cat de vorbaret sunt in civilie, cand intru intr’o relatie ma fac mutulica. plm. ma enerveaza si pe mine. da’ nu reusesc inca sa fac ceva.

Lasă un răspuns

