tot de motherhood


Si la prima sarcina auzisem eu ca femeilor gravide le patineaza creierul, dar nu vroiam sa cred asta. Eu? Control freak asa cum ma stiam, eram convinsa ca mie nu mi se va intampla asta niciodata.

Ei bine, mi s-a intamplat. Uitam de la mana pan’ la gura, cum se zice.
Acum plec din camera sa fac ceva, si sfarsesc facand cu totul altceva. Ma duc de exemplu sa imi iau o carte din dormitor, dar uit pe drum, asa ca din hol intru in baie sa fac pipi, chiar daca nu-mi vine neaparat sa fac.
Sau ma duc sa-mi iau sticla de apa de pe unde-am lasat-o, si adun servetele, sau strang hainele aruncate de fi-mea pe jos, sau fac pipi..
Ma intorc in camera din care ma plecat, si imi dau seama ca n-am baut apa, deci plec din nou dupa sticla. Si fac altceva pe drum.. si tot asa.

Daca vreau sa ii spun ceva sotului si-l sun, el imi raspunde si ma intreaba ce fac, cum ma simt. Eu ii raspund, si uit sa ii spun de ce l-am sunat. Inchid telefonul si-mi dau seama ca am uitat sa ii spun. Sun din nou, si-i zic altceva, ce mi-a venit in minte in clipa aia. Si tot asa.
Am zis ca e mai bine sa scriu pe ceva, dar daca n-am chiar langa mine pix si hartie, uit pana ajung la ele.
Alaltaieri de exemplu mi-a trecut ceva prin cap, am pus repede mana pe hartie si pix, dar pana m-am intors la masa, am uitat si nici numi-am dat seama ca am uitat. M-am asezat foarte senina si i-am spus piticei ca ii vom scrie lui Mos Craciun.

Nici n-am apucat sa-mi revin dupa macelul neuronilor din timpul primei sarcini, ca o iau de la capat.
Asa ca n-am multe chestii de zis, sau chiar daca am, le uit pana ajung la tastatura.

:))

7 responses to “tot de motherhood

  1. Bah, esti fenomenala!🙂

  2. hahah, asta nu e sindrom de sarcina :)) fin’ca si eu is tot pe acolo cu neuronii si vorba ‘ceea conceptia imaculata nu s-0 dovedit inca stiintific :))

  3. parca si eu aveam astfel de momente in timpul sarcinii. Nu stiam ca este ceva specific gravidelor. Am crezut ca sunt indragostita… de bebe🙂 si de taticul lui

  4. de-astea si io patesc. hmmmm.

  5. ia-ti un test de la marmacie, poate esti si tu gravid😀

Lasă un răspuns

