bloody monday


Always look on the bright side of life, tanan, tanan tanan tanaaaa..

Ieri a nins toata ziua, era o zapada pana la genunchi, deja faceam planuri de iesit si mosmondit un omulet de zapada, insa azi-noapte a plouat. Mult. Zapada a fost redusa la un strat de 3 cm de gheata. Nu putem iesi nici cu sania, nici macar la plimbare, ca e deprimant rau de tot peisajul.

Am in schimb 10 carti noi😀

6 responses to “bloody monday

  1. Trebuie sa iubesti al naibii de mult sa citesti daca ai 10 carti noi, dar de eu prefer uitatul la filme🙂

    • Mie-mi plac ambele. Si cartile si filmele. Dar cum filme s-au facut mai putine decat carti, iubesc si eu ce pot, cand pot🙂

  2. well, macar ai 10 carti noi! Noi a trebuit sa incepem o noua zi de munca la -10 C, cu centrala oprita…ca deh…economie…

  3. si la noi e frig si se face economie, dar ne-am obisnuit. in Ro in casa aveam in mod constant 24 de grade iarna, aici daca avem 20 e bine :))

  4. vrei sa zici ca acu nu ninge?:D ca ieri am avut ditai nametii, azi dimineata nimic iar acu ninge de nu urca dealul nici aia de la deszapezit … a se citi 1 km de deal cu o panta de-ti doresti sa fii melc sa te sprijini in ochi.

    • eh, a mai nins dupa aia, cat sa ramana gheata pe jos si zapada pe deasupra, ca sa aluneci mai cu spor🙂
      masculul meu n-a mai putut urca dealul spre casa cu masina, ieri seara

Lasă un răspuns

