Diverse


Dupa zile intregi in care tensiunea mea a fost 7 cu 4 sau cu 5, in sfarsit in dimineata asta simt si eu ca-s vie. Nu mai am migrena, nu ma mai clatin pe picioarele astea de pui subnutrit, intr-un cuvant, sunt ok. Dar tot mi-e somn de parca n-as fi dormit in ultimii 5 ani :))

Aseara la culcare, ii spuneam pumpkinei o poveste „cu gura” :

– A fost odata ca niciodata, un ciobanaaaas…
– Ce este un ciobanas?
– Un ciobanas este persoana care pazeste oitele cand..
– Ca sa nu fuga?
– Da, ca sa nu fuga. Deci era ciobanasul..
– Dar nu puteau sa faca un gard?
……………………………………..

Logica ei ma demonteaza :))

Ah, si ma gandeam sa fac o categorie separata despre carti si filme. Ca tot citesc eu aproape tot timpul.

In ultimele zile am citit Rebecca of Sunnybrook Farm de Kate Douglas Wiggin si The third secret, de Steve Berry.
Rebecca of Sunnybrook farm este o carte frumoasa, mi-a placut nu numai coperta. Este vorba despre o fetita care este trimisa de-acasa la matusile ei, pentru ca acasa erau prea multi copii si prea putini bani. Matusile o cresc. Ea se face mare. Una dintre matusi moare si-i lasa casa.

The third Secret este despre conspiratii si Vatican. Papi, cardinali, secrete, aparitii ale Fecioarei Maria. Simpatica pe alocuri, dar foarte trasa de par si enervanta alteori. E vorba si de orfelinate romanesti in carte.

Acum citesc The Forgotten Garden de Kate Morton. Pana la pagina 180 unde am ajuns, mi-a placut.
Este despre o fetita pierduta, care incearca sa-si regaseasca familia naturala. Nu stiu inca cum se termina, ca mai am vreo 500 de pagini cred, pana aflu.

 

Lasă un răspuns

