imbecilitati


Astazi mi-am deschis mailul, si ce vad? Ca Oana Lis tine cu tot dinadinsul sa demonstreze ca intr-adevar n-o duce capul.

http://stirileprotv.ro/exclusiv/revista-presei/oana-lis-da-cu-subsemnatul-la-politie-e-santajata-de-un-ciudat.html

„Ironia situatiei consta in faptul ca tocmai sotia lui Viorel Lis a fost cea care i-a furnizat acestuia parola, acceptand sa ofere un interviu la telefon barbatului care se pretindea ziarist la un cotidian central. „Printre intrebarile din asa-zisul interviu a strecurat si intrebarile de siguranta de la parola e-mailului, iar eu nu mi-am dat seama si am raspuns. Iar acum nu-mi mai pot folosi deloc mailul”, ne-a declarat suparata Oana. Din pacate, necazurile Oanei nu au luat sfarsit aici, pentru ca barbatul a plusat, incercand sa scoata si niste avantaje materiale din infractiunea pe care o comisese probabil pentru amuzament la inceput.”

Daca nu m-ar impiedica burta, m-as tavali un pic de ras.

Apropo Oana, da-mi si mie pinul si cardul tau un pic. Ti le trimit inapoi, promit :))

 

4 responses to “imbecilitati

  1. M-a rugat maica-mea sa-i umblu putin la culorile televizorului si am prins treij’ de secunde cu Oana si Viorel la nus’ ce post (o Antena, cred) .
    Si i-a pus moderatorul o intrebare referitor la pozitia fata de ceva… iar Lis a zis: Aaaa, Oana stie 69 pozitii!🙂
    Acum sint convins: 99% dinte bucuresteni au in general primarul pe care-l merita!

  2. rofl, actually…o sa ma tavalesc si pentru tine nitel :))
    cata vaca cu cabina poate exista in femeia aia?

Lasă un răspuns

