craciun cu bube?


Pumpkina pare sa fie in greva foamei, sau in fine, intr-o greva selectiva, ca n-are nimic impotriva sa se indoape cu ciocolata, insa cu mancare..

Eu sunt ingrijorata, fiindca a inceput sa ma manance pielea. Sper sa nu fi facut iar vreo alergie, ca ma apuca disperarea.

Mdap. Ma mananca si urechile, deci e naspa. Maine tre’ sa ma duc la doctor.

5 responses to “craciun cu bube?

  1. Of imi pare rau!

    • sper din suflet ca nu-i cazul de alergie. pe aia o fac de obicei la inceputul lui aprilie, nu acum. sau poate o fi de la ce-am mancat??
      daca maine ma scol cu urechile umflate, atunci e clar.

  2. Trimite-l pe taica-su cu ea la alergat o ora apoi pune-i sa faca concurs care pleoscaie mai tare.
    Antipedagogic… da’ merge! Pustoaica de la NY ( 4 ani jumate) tot asa, cu figuri la masa. Pina am inceput sa facem concurs de „roar” (care rage mai tare: ea leoaica, eu ursul).
    Halea a mica tot doar ca sa-mi demonstreze ca ea prinde mai multa putere. Ma rog… mama ei nu era prea incintata de urletele din bucatarie, dar farfuriile goale o calmau…
    Si acum cind vorbesc cu ea pe skype imi mai tine cite un recital de „roar”🙂

  3. A, si cu fructele: zmeura face gurita rosie, capsunii nu-s pentru ea, ca io-i fur pe toti (si se grabea sa-i infulece), dupa blueberry faceam concurs de scos limba si sa vedem a cui e mai mov, maimutarelile cu banane, pariurile ca io termin de numarat pina la 20 inainte ca ea sa termine ce are in farfurie, promisiunea de a o lasa sa-si faca singura pudingul dupa ce termina de mincat (cu iscul de a spala pe jos in toata bucataria dupa aia…) etc. In fiecare zi trebuie gasit altceva.

  4. si noi avem scenarii intregi pentru momentul mesei. problema pumpkinei este ca s-a invatat cu mancarea nemteasca de la gradinita. adica carnati si taitei cu sos, ceea ce n-o sa ii dau in veci acasa.
    de mancat mananca mai bine cu ta-su decat cu mine, ca pe el trebuie sa il impresioneze, eu sunt asa.. doar sclava ei :))

Lasă un răspuns

