titlu


Ce bine-ar fi sa-mi gasesc cuvintele asa cum imi gasesc ritmul respiratiei. Candva visam la un dictionar intreg de noi cuvinte, care sa insemne mai mult, sa aiba intelesuri mai profunde. Acum stiu ca doar tacerea are mai multe sensuri decat orice cuvant.

Ce bine-ar fi ca tacerile mele sa-mi vina ca niste manusi din piele fina, sa nu ma stranga la degetul mic, sa nu ma faca sa zambesc stramb si dureros.

2 responses to “titlu

  1. ar trebui sa existe o tehnica gen tai chi care sa scoata nodurile astea din gat, sa lase tacerile alea senine, pline de inteles. mai jos era un comentariu cu roar competition, folosita pentru a face o fetita sa manance; poate tacerile tale, care te strang de degetul mic, ar avea nevoie de un anger management😉
    nasa mea tacea pe judas priest

    Sarbatori linistite, blo’

    • cred ca as castiga orice roaring competition pe o raza de 1000 kmp🙂
      Sarbatori frumoase si tie. Multa armonie si tot ce iti doresti🙂

Lasă un răspuns

