Impresii de Craciun


Aseara am reusit cumva sa ne inghesuim cu totii in baie ca sa o spalam pe pumpkina. In timpul asta, a venit Mosul si a lasat cadourile sub brad, dar noi habar n-aveam.
Ne-am dus in dormitor, ne-am uscat parul eu si pumpkina, dupa care am trimis-o sa isi ia catelul de plus din sufragerie. Numai ca desi de obicei il uita pe vreun fotoliu, aseara n-a fost cazul. Atunci ta-su a trimis-o sa isi ia apa de pe masuta ei.
Pumpkina intinde un deget grasut spre sticla ei de apa si zice: am apa!
Eu ii spun ca e de ieri si sa se duca sa-si ia apa proaspata de pe masa.

In sufragerie am lasat luminitele de la pom aprinse, ca sa vada Mosu’ pe unde calca, si desi masuta ei este langa brad, n-a vazut nimic. S-a intors repejor in dormitor. Noi deja incepuseram sa radem pe infundate.
Ma scarpin in cap, barbata-meu radea, pumpkina se uita la mine si-mi spune foarte delicat ca ta-su rade ca prostul (de ce rade tati? asa fac baietii, prostii, nu?nu mai rade, tati, ca nu-i frumos sa razi asa..)
Eu o rog sa-mi aduca si mie sticla de apa din sufragerie. Pleaca, iar incepem sa radem ca nebunii cand auzim clipocitul apei in sticla, semn ca e pe drum spre dormitor. La un moment dat, liniste. Si un strigat: sunt cadouri sub braaaaaad!!!!!
Pumpkina extaziata striga: a venit Mos Craciun si-a adus cadouri, uite, sub brad! Si cu viteza unui fulger mic si albastru (avea pe ea pijamaua albastra cu winnie the pooh), se arunca sub brad si iese de-acolo cu un pachet. Ii smulge ambalajul la un capat, si incepe sa strige: costumul de  balerinaaaaaaaaa, uite tatiiii, exact asta mi-am dorit eu, l-am vazut cu mami intr-o carticica si pe asta mi l-am doriiiit!!!
La sfarsit, inconjurati de ambalaje si cadouri, noi zambeam super-fericiti iar pumpkina mai cauta inca sub brad: sunt sigura ca mai e un cadou aici!

Cutia muzicala cu printesa care se invarte ne-a cantat vreo jumatate de ora incontinuu, iar pumpkina n-a vrut sa mearga la culcare decat cu costumul de balerina pe ea. Pe care il probase peste pijama, evident. La zece minute dupa ce-a adormit, era deja fleasca de transpiratie asa ca am schimbat-o. S-a trezit de-a binelea si a luat-o de la capat cu extazul, foiala, cereri insistente ca eu sa promit ca dimineata ii pun ciorapei lungi si costumul de balet plus pantofii de printesa.

Acuma.. desi i-am cumparat 2 perechi de pantofi de balet ca nu i-am gasit pe aia super-meseriasi din prima, ne-a mancat in cur sa ii cumparam si o pereche de papucei de printesa. Adica au putin toc si sunt super-chiciosi, dar noi am ras ca prostii cand i-am vazut si am zis ca trebuie sa ii cumparam (deci sa nu se mire nimeni daca la maturitate fi-mea va avea un peste de sticla pe televizor ). Eh, picture this:

Pumpkina la cei 110 cm ai ei, cu pijama albastra peste care era tras costumul de balet cu Rapunzel, cu sosete roz inchis si cu papucii aia mov in picioare (ca pumpkinei ii place tot ce e mov daca nu e roz). Papuci pe care isi tinea echilibrul cu greu, dar nu s-a lasat. A tropait cu ei spre dormitor, dupa care si-a adus aminte ca mai vrea nustiuce din sufragerie si a mai tras o tropaiala si pana acolo si inapoi.
Ne-a trecut vag prin minte cum ca am fi niste parinti iresponsabili si putin cam batuti in cap, dar gandul asta ne-a amuzat. La ce sa te astepti de la noi?
Bine ca cel putin in felul asta pantofii mei cu toc vor fi salvati. Pentru ca deja pumpkina baleste la ei de mai bine de-un an, si s-a plimbat de cateva ori incaltata asa prin casa.

A fost o seara tare frumoasa. Peste zi masculul a alergat un pic, pe urma am facut un pic de smotru ca iar era ca la nebuni desi acum 2 zile am facut curatenie generala, iar de gatit n-am gatit absolut nimic. Nici macar un ou fiert n-am facut, fiindca avem frigiderul plin. A venit pachetul de la soacra-mea, cu sarmale und stuff, plus ca nevasta unui amic de-al masculului  ne-a pregatit vreo 4 platouri cu diverse, drept multumire pt un serviciu.
Pumpkina  a adormit pe la 10. Eu am mai stat un pic sa citesc si sa mananc, ca ieri n-am prea apucat. Am bagat scurt un carnat d-ala romanesc si bun, niste friptura de borc si pe principiul „am o suta de kile si ma indop cu un pui la o masa dar beau cola light”, am mancat si-un iaurt🙂

Friptura si carnatul si-au facut de cap, asa ca pe la 5 sugeam ca disperata din sticla de apa, iar la 6 iata-ma-s, dand din casa pe blog.

Sunt cu adevarat fericita. Chiraielile de bucurie ale fiica-mii, felul in care-i tremurau manutele incercand sa desfaca mai repede cadourile, zambetul ei cu toti dintisorii..
Si-a adus aminte pana si sa ii multumeasca Mosului. Am zis ca ii scriem azi o scrisoare de multumire, una cu multe inimoare si floricele.

Sper ca toata lumea a avut un Craciun fericit.  O sa scobesc pe blogurile voastre, sa vad cum ati petrecut🙂

Roger and out,

Blo

3 responses to “Impresii de Craciun

  1. Craciun fericit, Blo !

  2. Eu mai mult ma invart pe langa porcarii, ciugulesc una alta si am baut deja vreo trei pahare vin, e foarte bun, nu stiu de unde l-o fi luat tata ;)) decat sa ma invart pe langa bautura si sa mananc alte porcarii. =))

  3. Oh, ce zi lunga a fost ieri🙂
    Tare mi-ar placea si mie o masa plina de porcarii si-un pahar de vin rosu :))

Lasă un răspuns

