pufulete nr. 2


Azi l-am vazut din nou pe pufulete nr 2.

(Ma ingrijoreaza faptul ca tot scriu din greseala 3 in loc de 2 :))))

Este frumusel foc, si desi madam doftoreasa il tot impungea cu divaisul ala pentru ecografie, el dormea tun.
Pumpkina a fost foarte ok pana a dat cu ochii de competitie, ca dupa aia dintr-o data a devenit foarte maraita. Cred ca a realizat ca e pe bune, mai vine unul care va concura pentru atentia mea. Am impacat-o repede, spunandu-i ca acuma facem baietel pentru ca deja avem cea mai frumoasa si mai desteapta fetita din lume, de ce sa mai vrem inca una, nu? Acum facem baietel, si baieteii nu se compara cu fetitele.
A fost foarte multumita sa auda asta, asa ca ne-am impacat repede.

Inainte sa intre madam doctor in cabinetul in care o asteptam, i-am aratat pumpkinei ecranul pe care poate sa-l vada pe bebe. La care ea vazand trei liniute in partea de sus a ecranului, zice: ala e pisilicu’ lui bebe?

I-am explicat cum ca n-are cum sa vada pisilicul lui bebe in primul rand pentru ca n-a pus doamna doctor aparatul pe burtica mea, si in al doilea rand pentru ca baieteii n-au pisilic.
Si iar am discutat despre penisuri aka putzulici vreo 5 minute, timp in care am si ras pana a inceput sa sughita. Ca fiica-mea asa face, daca rade un pic, dupa aia sughite o ora.
Asa ca toata discutia cu doctorita a avut pe fundal un sir de sughituri si o pumpkina care s-a tot zvarcolit in brate la ta-su.
Am plecat de-acolo ranjita toata, cu pozele lui pufulete in geanta. Masculul era tare mandru de marimea organului lu’ fi-su, ca o fi el mic, dar are ditamai putza, din ce se vede la echo. Tare mi-e teama ca niciunul dintre cunoscutii lui nu va sti cum arata fi-su la fata  dupa ce se naste, insa toti vor stii exact cate cute are pufosul pe oute, fiindca parca vad ca toate pozele vor fi facute doar de la brau in jos cu pampersul larg deschis.

7 responses to “pufulete nr. 2

  1. Felicitari! Si eu imi amintesc cu drag (asta daca nu ma gandesc ca a costat mai mult decat facea si ca nu mi-a dat CD cu ce s-a vazut) ziua in care am facut ecografia 3D. Atunci baietelul meu manca si pot sa spun ca inca este un mancacios. Pana si la botez a mancat tot timpul slujbei. Mi-a placut explicatia pe care i-ai dat-o pufoseniei nr.1. Este de tinut minte! Dar ce i-ai fi spus daca pufosenia nr.2 ar fi concurat la titlul de cea mai frumoasa si desteapta fetita din lume?🙂

  2. multumesc!🙂
    azi am zambit toata ziua, nu ca n-as fi stiut ca e acolo in burta si-si vede de treaba lui, dar sa-l vad dormind.. mi-a topit inima
    :)) habar n-am ce i-as fi spus piticei daca faceam inca o fetita :)). gaseam eu ceva🙂

    stai putin, cum adica manca atunci cand l-ai vazut la ecografie? eu la prima sarcina am facut o gramada de ecografii si n-am vazut ca pufosenia nr 1 sa fi facut vreodata altceva decat sa doarma sau sa zambeasca la mine

  3. Da, manca. Vedeam si eu ca misca un pic gurita dar nu am inteles ce era decat cand am citit in fisa medicala intocmita dupa eco „erau prezente semne de deglutitie”🙂.

  4. ahaaaa deci sa nu ma mai mir ca pitica mea nu vrea sa manance niciodata nimic :))

  5. Probabil o sa fie mai des bosumflata pumpkina dupa ce o sa observe cata atentie ii acorzi viitorului copil. Sa vedem atunci cum te descurci. Acum ai pacalit-o putin.😛

  6. de asta mi-e si mie groaza, sper doar sa il iubeasca pe puradel si sa nu vrea sa intre in competitie cu el.
    am auzit povesti de groaza despre copii care incep sa faca in pantaloni cand apare un bebe in casa, doar ca sa primeasca si ei aceeasi atentie :))

  7. Nu imi fac griji ca nu o sa gasesti tu un mod de a o face pe fetita sa tina la el, sa nu fie egoista, sa o implici si pe ea in relatia ta cu bebeul. Pe urma o sa inteleaga ea. Esti ditamai dășteapta, ce naiba. ;))
    La multi ani, o sarcina cat mai usoara si noul an sa vina cu cat mai multe din ce-ti doresti tu.

Lasă un răspuns

