enjoy the silence


In mod incredibil, este liniste in casa. Masculului i s-a facut mila de mutra mea oropsita, si-a invitat-o pe fi-sa sa mearga cu el sa spele impreuna masina. Sper sa stea plecati macar o juma’ de ora, ca simteam ca-mi crapa neuronii pe rand, ca popcornul in microunde.
Pumpkina mea vorbeste incontinuu. Incontinuu inseamna ca si cand se uita la desene animate, si cand sta pe wc, si cand mananca, si cand se joaca orice ( si numai cu mine, ca singura n-are chef) si nici macar n-are nevoie sa isi traga rasuflarea, poate s-o tina asa leandra de dimineata pana seara la culcare.
E haioasa, ma amuza pana la un punct. Dupa care incep sa tanjesc dupa 5 minute de liniste. Singurul loc in care mai pot sta linistita, si asta numai cand e ta-su acasa, e buda. Daca suntem doar noi doua, vine peste mine, evident. Daca e si ta-su acasa, ma lasa in pace, ca are pe cine sa zapaceasca de creieri.

Ma bag acum sa ma joc un pic de free cell😀 n-am mai jucat de ani de zile, iar aseara l-am redescoperit.

2 responses to “enjoy the silence

  1. Nici cand eram copil nu-mi placea linistea de dupa Rev, toti dormeau si eu stateam stingher prin casa, nu trebuia sa fac vreun zgomot. Eu abia pe 1, 2, 3 ianuarie am mai degraba chef de petreceri :))

  2. Cand o sa ai copii, ai sa inveti sa apreciezi linistea la alt nivel :))
    Fiecare 5 minute de liniste le simti ca pe un pahar cu apa rece intr-o zi torida de vara.

Lasă un răspuns

