Un an nou fericit!


Astazi am gatit, ca ma gandeam sa nu ne prinda noaptea de anul nou cu masa goala. Problema e ca masculul a tot fost plecat, si-a venit cu foamea in gat.
Sa continuu?
Pe la miezul noptii, pe masa mai zaceau doua bucati de friptura, un pic de budinca de cartofi, o juma’ dintr-o prajitura imensa (d-aia rotunda, cu diametrul de vreo 30 cm) si niste peste. Ah, si intr-o farfurie, printre niste urme de sfecla rosie, zaceau oropsite cateva felii de morcov murat.

Buuun, asta cu mancarea.
Am zis ca la miezul noptii sa avem bani in buzunar, asa ca mi-am bagat si eu niste bani in buzunarul de la pantaloni. Atata dar ca fix la 12 fara 3 minute a inceput sa urle pitica. Da-i fugi la ea, afara aia dadeau cu artificii si se auzea de parca eram in Afghanistan, asa ca a trebuit sa stam langa ea sa adoarma din nou. Dupa ce-a adormit, eu fiind singura supravietuitoare, m-am intors in sufragerie sa strang masa. Si cu ocazia asta am constatat si ca n-aveam bani in buzunar,
imi cazusera langa fotoliul pe care am stat pana aproape de miezul noptii. I-am luat si eu de pe jos si i-am indesat resemnata in buzunar. Se pare ca nici anul asta nu ma imbogatesc.

Acuma grasii sforaie de mama focului, doar eu ma invart ca luzarita pe-aici in timp ce juniorul ma calca hotarat pe organele interne.
Am zis ca daca tot nu dorm, macar sa urez si eu la toata lumea un an nou fericit si multa sanatate!

zic si semnez,

Blo

 

9 responses to “Un an nou fericit!

  1. La multi ani! Lasa ca stii cu se zice, vine ala micu cu o paine in mana, iei bani de-acolo😀
    te pup si sper sa ne vedem anul asta!

  2. La multi ani, Blo!

  3. 🙂 Esti fenomen, cam orice ai povesti are haz.

    • 🙂
      cred ca am eu un mod mai ciudat de-a vedea viata. mereu gasesc motiv de ras, in orice. cred ca pentru cei din jurul meu e putin enervant la un moment dat, fiindca nu dau semne cum ca as fi patrunsa prea adanc de evenimente care dupa umila mea parere, nu merita atentie mai mult de 5 minute.

  4. no, tu macar ai vrut sa ii ai in buzunar :)) io am stat in pijamale si 31 si 1 fara nici un buzunar :)) asa ca e minunat. nu esti singura :))

  5. dada, desi as fi preferat niste pijamale mai comode decat camasa barbateasca abandonata de un fost si tanga de rigoare..puteam macar intr-un maieu decent..ceva :))

Lasă un răspuns

